🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  2. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  3. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  4. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26463.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

ذخیره کردن در تلگرام و واتساپ فایلهای شما را آسیب‌پذیر می‌کند

با اینکه اپ‌هایی مثل واتس اپ و تلگرام به فراهم کردن امکان ارتباط رمزگذاری شده و امن معروف شده‌اند اما محققان شرکت Symantec دریافته‌اند که هکرها می‌توانند با استفاده از یک بدافزار، فایل‌های فرستاده شده ...

با اینکه اپ‌هایی مثل واتس اپ و تلگرام به فراهم کردن امکان ارتباط رمزگذاری شده و امن معروف شده‌اند اما محققان شرکت Symantec دریافته‌اند که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لنگرود استان گیلان - هکرها می‌توانند با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لنگرود استان گیلان - استفاده از یک بدافزار، فایل‌های فرستاده شده از طریق این اپ‌ها را تغییر دهند.

در اندروید اپ‌ها می‌توانند عکس‌ها یا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لنگرود استان گیلان - فایل‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لنگرود استان گیلان - صوتی را در حافظه داخلی ذخیره - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لنگرود استان گیلان - کرده که فقط از داخل خود اپ قابل دسترسی باشند، یا اینکه فایل‌ها را در حافظه خارجی ذخیره کنند که در این صورت بسیاری از اپ‌های دیگر هم به آن دسترسی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لنگرود استان گیلان - خواهند داشت. واتس اپ به صورت پیش فرض - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لنگرود استان گیلان - مدیا را درون حافظه خارجی ذخیره می‌کند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لنگرود استان گیلان - و تلگرام هم در صورتی که قابلیت Save to Gallery آن فعال باشد همین کار را انجام می‌دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لنگرود استان گیلان
نمونه‌ای از دستکاری فایل در واتس اپ

محققان می‌گویند که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لنگرود استان گیلان - این طراحی باعث می‌شود راه دسترسی به فایل‌های فرستاده شده از طریق این برنامه‌ها برای بدافزارها باز باشد و حتی پیش از اینکه کاربر فایل‌ها را ببیند این اتفاق - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لنگرود استان گیلان - بیفتد. اگر کاربر قبلا یک بدافزار دانلود کرده باشد و سپس عکسی از طریق واتس اپ دریافت کند، یک هکر می‌تواند عکس را بدون اطلاع کاربر دستکاری کند و حتی فایل‌های ارسالی او را هم تغییر دهد.

این نوع حمله Media File Jacking نام دارد و یکی از مشکلات امنیتی شناخته شده است. در واقع امکان ذخیره فایل در حافظه خارجی مصالحه‌ای بین دسترسی و حریم شخصی به وجود می‌آورد چرا که از طرفی برنامه‌ها را با هم سازگارتر کرده و امکان انتقال فایل‌ها را به راحتی بین آن‌ها فراهم می‌کند و از طرف دیگر می‌تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لنگرود استان گیلان - به عنوان یک رخنه امنیتی برای کاربر مشکل ایجاد کند.

یکی از سخنگویان واتس اپ در این باره گفت که تغییر محل ذخیره فایل‌ها، نه تنها توانایی این اپ برای به اشتراک‌گذاری فایل را کاهش می‌دهد بلکه مشکلات امنیتی جدیدی را هم به وجود می‌آورد. او همچنین گفت که واتس اپ سعی می‌کند از بهترین امکانات موجود در سیستم عامل‌ها بهره گرفته و آپدیت‌هایی در این زمینه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لنگرود استان گیلان - اعمال کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone