🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21889.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی بادز X با طراحی متفاوت و حذف نویز فعال به بازار می‌آید

سامسونگ به تازگی از هدفون‌های کاملا بی‌سیم گلکسی بادز پلاس رونمایی کرده، ولی به نظر می‌رسد از همین حال به فکر جایگزین آن افتاده است. گلکسی بادز X با قیمت ۱۵۰ دلاری قرار است سیستم ...

سامسونگ به تازگی از هدفون‌های کاملا بی‌سیم گلکسی بادز پلاس رونمایی کرده، ولی به نظر می‌رسد از همین حال به فکر جایگزین آن افتاده است. گلکسی بادز X با قیمت ۱۵۰ دلاری قرار است سیستم حذف نویز فعال را به این خانواده کره‌ای وارد - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خراسان استان خراسان - کند.

از نظر فنی به نظر می‌رسد گلکسی بادز X و گلکسی بادز پلاس تنها در قابلیت حذف - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خراسان استان خراسان - نویز فعال با یکدیگر تفاوت داشته باشند. در صورتی که چنین باشد، با در نظر گرفتن قیمت ۱۵۰ دلاری آن، می‌توان گفت سامسونگ به جنگ - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خراسان استان خراسان - اپل با ایرپادز پرو و گوگل با پیکسل بادز ۲ خواهد رفت. تفاوت دیگری که - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خراسان استان خراسان - این دو با یکدیگر خواهند داشت، مربوط به طراحی آن‌ها می‌شود.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خراسان  استان خراسان

گلکسی بادز X از طراحی عجیبی و غریب و مشابه یک لوبیا برخوردار خواهد بود. هنوز مشخص نیست چرا کمپانی کره‌ای به سراغ این طراحی نامتداول - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خراسان استان خراسان - رفته است، ولی با کمی دقت به آن می‌توان حدس‌هایی زد. برای شروع خروجی هر ایرباد گلکسی بادز X، در بخش پایینی آن قرار دارد که مستقیما داخل - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خراسان استان خراسان - کانال گوش جای می‌گیرد. بخش‌های بالایی آن تماما برای خود سخت‌افزار در نظر گرفته شده و سامسونگ تمامی درایورها را در بالای - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خراسان استان خراسان - آن و دور از کانال گوشی تعبیه کرده است.

گفته می‌شود گلکسی بادز X از دو درایور صوتی به همراه ۳ میکروفون بهره خواهد برد که آن را هم تراز گلکسی بادز پلاس فعلی قرار می‌دهد. همچنین می‌دانیم احتمالا ابعاد این ایربادها برابر ۲.۸ سانتی‌متر باشد که آن را در دسته هدفون‌های کاملا (یا واقعاً) بی‌سیم بسیار کوچک بازار قرار می‌دهد. در نتیجه افرادی با گوش‌های کوچکتر نیز راحت‌تر می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خراسان  استان خراسان

با این حال این هدفون‌ها به تازگی سر از دفتر ثبت پتنت‌های آمریکا در آورده‌اند و به نظر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خراسان استان خراسان - می‌رسد زودتر از موعود مشخص شده به بازار عرضه شوند. همچنین احتمالا این که - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خراسان استان خراسان - طراحی آن‌ها نیز کمی تغییر کند وجود دارد. ایربادهای عجیب سامسونگ در سه رنگ آبی، سفید و مشکی و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خراسان استان خراسان - با قیمت احتمالی حدوداً ۱۴۰ الی ۱۵۰ دلار به بازار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوشگو نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
شرکت شما کوی کارمندان خراسان خدمات داره.
پاسخ: بله در کوی کارمندان شهر خراسان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone