🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22402.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

انجمن داروسازان: زیرساخت نسخه‌پیچی الکترونیکی در کشور فراهم نیست

نایب رییس انجمن داروسازان ایران اعلام کرده که بخاطر شیوع کرونا نسخه‌خوانی الکترونیکی در داروخانه‌ها فراهم شده اما امکان نسخه‌پیچی الکترونیکی برای بیماران در داروخانه‌ها فعلا فراهم نیست. «علی فاطمی» با اشاره به عدم وجود ...

نایب رییس انجمن داروسازان ایران اعلام کرده که بخاطر شیوع کرونا نسخه‌خوانی الکترونیکی در - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر قروه استان کردستان - داروخانه‌ها فراهم شده اما امکان نسخه‌پیچی الکترونیکی برای بیماران در داروخانه‌ها فعلا فراهم نیست.

«علی فاطمی» با اشاره به عدم وجود زیرساخت لازم برای نسخه‌پیچی الکترونیکی در ایران - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر قروه استان کردستان - و همچنین قوانینی که مانع از تحقق این کار می‌شوند، - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر قروه استان کردستان - تاکید دارد که با ضوابط و شرایط فعلی نمی‌توان دارو را به صورت آنلاین برای مشتریان فرستاد. - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر قروه استان کردستان - او به برخی کشورهای دنیا که امکاناتی نظیر «تله مدیسین» را راه‌اندازی کرده‌اند اشاره - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر قروه استان کردستان - کرده و گفته متاسفانه ایران هم‌اکنون نمی‌تواند به این مرحله از ارائه دارو برسد. گفتنیست در برخی از کشورهای دنیا نظیر آلمان، امکان ارائه داروها به صورت کاملا آنلاین فراهم شده است.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر قروه استان کردستان

نایب رییس انجمن داروسازان تاکید کرد که سازمان غذا و دارو برای فروش و عرضه دارو به صورت اینترنتی و غیرحضوری، ضوابطی را تدوین کرده است. بر اساس این ضوابط از پنج گروه کالایی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر قروه استان کردستان - که در داروخانه‌ها وجود دارد که شامل دارو، مکمل‌های غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی و فرآورده‌های طبیعی و ملزومات پزشکی است، چهار محصول به جز دارو را می‌توان به صورت اینترنتی یا غیرحضوری به فروش رساند اما نمی‌شود دارو را به صورت غیرحضوری و اینترنتی فروخت.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر قروه استان کردستان

علی فاطمی همچنین گفته که علاوه بر موانعی که مقررات سازمان غذا و دارو برای ارسال دارو برای بیماران ایجاد کرده‌است، در ایران هنوز زیرساخت فنی نسخه‌پیچی غیرحضوری و الکترونیکی فراهم نیست.

شایان ذکر است پیش‌تر قرار بود که طرح نسخه الکترونیکی پزشکان در سراسر کشور راه‌اندازی شود. کلید آغاز این طرح در مطب پزشکان طرف قرارداد سازمان - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر قروه استان کردستان - تامین اجتماعی به منظور تسهیل و تسریع در روند کاری داروخانه‌ها و مراکز پاراکلینک در سال ۱۳۹۵ زده شد و در سال‌های اخیر این طرح - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر قروه استان کردستان -  به مرحله اجرایی شدن نزدیک‌تر شده است.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر قروه استان کردستان

اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی یک الزام قانونی از برنامه‌های پنجم و ششم توسعه بوده و مقرر شده بود - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر قروه استان کردستان - تا پایان سال سوم برنامه، پزشکان نسخه‌ها را به صورت الکترونیکی تجویز کنند، هرچند هنوز این اتفاق به صورت سراسری رخ نداده است. برخی از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر قروه استان کردستان - کارشناسان بر این - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر قروه استان کردستان - باورند که این طرح نیز مانند طرح‌های دیگری که در حوزه سلامت ملی رخ داد (مانند طرح تحول سلامت) - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر قروه استان کردستان - نیمه‌کاره خواهند ماند.

پیش‌تر «محمد رهی» مدیر سایت داروخانه آنلاین در گفتگو با دیجیاتو مشکلات ارسال داروی آنلاین را جدا از موضوع عدم زیرساخت چنین برشمرده بود:

«با توجه به اینکه دارو جزو اقلامی است که تجویز آن نیاز به دانش پزشکی دارد و استفاده نامناسب و بیش از حد نیز  مشکلات زیادی را برای انسان ایجاد ‌می‌کند، بنابراین باور دارم باید نسخه مهر شده به صورت فیزیکی به مراکز داده شود. از مشکلات اینترنتی ارسال دارو بدون این مهر فیزیکی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر قروه استان کردستان - می‌تواند منجر به سوء استفاده برخی افراد است که می‌توانند با نسخه مهر نشده، داروهای نایاب و سهمیه‌ای را از چند مکان تهیه نمایند و آنها را احتکار نمایند.»

هرچند او باور دارد که با این وجود بازهم می‌توان از پتانسیل داروخانه‌ها با وضعیت کنونی بیشتر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر قروه استان کردستان - استفاده کرد و فروش اقلام بهداشتی نظیر ماسک را در آنها و تحت نظارت انجام دد تا شفاف سازی صورت بگیرد و همچنین گرفتن آنلاین نسخه کاربران و آماده‌سازی آن: «در این حالت مشتری می‌تواند با - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر قروه استان کردستان - در دست داشتن نسخه فیزیکی خود به مجموعه ما بیاید و دارو را سریع‌تر و بدون اتلاف وقت برای نسخه‌پیچی بگیرد و برود.»

بیشتر بخوانید:

داروخانه‌های آنلاین معتقدند از ظرفیت آن‌ها در بحران کرونا استفاده نمی‌شود

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone