🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج تاچی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج تاچی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: الکترود تشخیص شعله در پکیج چیست؟
    پاسخ: در قسمت بالای شعله و برای ایمنی شعله است که اگر بعد از 7 ثانیه نتواند گرمای شعله را حس کند مسیر گاز را می بندد.
  2. سوال: جرقه زن پکیج چیست؟
    پاسخ: در بعضی از دستگاه ها در کنار میله جرقه زن یک ترانس جرقه زن نیز وجود دارد و وظیفه جرقه براای ایجاد آتش یا شعله را به عهده دارد.
  3. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: پکیج در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: دلیل خاموش شدن خودکار پکیج چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات پکیج ها به صورت خودکار خاموش روشن می شوند که اگر به میزان طبیعی نباشد باید مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: برای جلوگیری از ایجاد ذرات و رسوبات در پکیج استفاده می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23112.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ال جی از ایرباد Tone+ Freeرونمایی کرد؛ شارژ سریع و حذف نویز

ال‌جی با معرفی ایرباد بی سیم Tone+ Free وارد بخشی از بازار پوشیدنی ها شد که رقبای قدری مثل اپل، سامسونگ و جبرا در آن جولان می دهند. ایرباد Tone+ Free از شارژ سریع بهره می ...

ال‌جی با معرفی ایرباد بی سیم Tone+ Free وارد بخشی از بازار پوشیدنی ها شد که رقبای قدری مثل اپل، سامسونگ و جبرا در آن جولان می دهند.

ایرباد Tone+ Free از شارژ سریع بهره می برد و به گفته ال جی با تنها ۵ دقیقه شارژ تا یک ساعت موزیک پخش می کند - تعمیرات پکیج تاچی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اما با شارژ کامل بازدهی تا ۶ ساعت افزایش پیدا خواهد کرد. هردو سمت ایرباد از فرمان - تعمیرات پکیج تاچی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - های لمسی برای پاسخ دادن به تماس، پخش موزیک و فراخوانی گوگل اسیستنت پشتیبانی می کنند.

کمپانی کره ای - تعمیرات پکیج تاچی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این محصول را به میکروفون هم مجهز کرده که ویژگی تازه ای نیست اما مزیت اصلی آن در قابلیت حذف نویز نهفته که به افزایش کیفیت مکالمه کمک می کند. ایرباد ال جی با تجزیه و تحلیل صدای دریافتی از هر میکروفون اصوات مزاحم را شناسایی کرده و حذف می کند. ایربادهای سامسونگ از ویژگی حذف نویز مکالمه بی بهره اند و احتمالا همین عامل برخی را به سمت Tone+ Free سوق خواهد داد.

تعمیرات پکیج تاچی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

به گفته کمپانی سازنده این محصول از فناوری پردازش سیگنال غنی و تکنولوژی تیونینگ پیشرفته ای بهره می برد که توسط کمپانی انگلیسی «Meridian Audio» با سابقه ۴۰ ساله در در زمینه سیستم های صوتی توسعه یافته است. فناوری Meridian تون های زیر و بم واضح، بیس غنی و صداهای سه بعدی فراگیر را به ارمغان می آورد که در آن از نویز دیجیتال و دیستورشن آزار دهنده خبری نیست.

ایرباد Tone+ Free از استاندارد IPX4 پشتیبانی می کند که مانع آسیب زدن قطرات باران - تعمیرات پکیج تاچی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و عرق به دستگاه می شود. پوشش UVnano نیز مقاومت در برابر اشعه فرابنفش را به ارمغان آورد است.

محصول جدید ال جی در رنگ های مشکی و سفید و - تعمیرات پکیج تاچی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - با قیمت ۲۱۶ دلاری از راه خواهد رسید. پیش فروش Tone+ Free از همین حالا شروع شده و از بیست و یکم مهرماه روانه بازار خواهد شد.

 

تماشا - تعمیرات پکیج تاچی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کنید: این طلاساز ایرپادهای اپل را با طلای 18 عیار به ایرگلد تبدیل می‌کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone