🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرقه زن پکیج چیست؟
    پاسخ: در بعضی از دستگاه ها در کنار میله جرقه زن یک ترانس جرقه زن نیز وجود دارد و وظیفه جرقه براای ایجاد آتش یا شعله را به عهده دارد.
  2. سوال: شیر اطمینان پکیج چیست؟
    پاسخ: شیر اطمینان قظعه ایمنی برای کنترل ورود و خروج آب می باشدو
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به پکیج آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی قطعا میتواند به برد و قطعات الکترونیکی پکیج آسیب برساند.
  4. سوال: چرا پکیج من ارور می دهد؟
    پاسخ: خرابی در قطعات مختلف یا خرابی خود برد ممکن است باعث ارور دستگاه شود.
  5. سوال: نقش پمپ در پکیج چیست؟
    پاسخ: زمانی که آب گرم را باز میکنیم، اگر پکیج دو مبدل باشد پمپ وظیفه دارد آب را بین مبدل اصلی و مبدل ثانویه به گردش درآورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23111.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

کابل لایتنینگ ویژه هک از راه دور به تولید انبوه می‌رسد

شاید دفعه بعدی که یک کابل لایتنینگ هدیه گرفتید باید مراقب هک شدن دستگاه های خود باشید. چند ماه قبل یک کابل لایتنینگ آیفون که امکان نفوذ به کامپیوتر قربانی را فراهم می کرد خبر ساز ...

شاید دفعه بعدی که یک کابل لایتنینگ هدیه گرفتید باید مراقب هک شدن دستگاه های خود باشید.

چند ماه قبل یک کابل لایتنینگ آیفون که امکان نفوذ به کامپیوتر قربانی را فراهم می کرد خبر ساز شد. خبر نگران کننده تر این که این کابل که  O.MG نامیده می شود و - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هیدج استان زنجان - ظاهری بسیار شبیه به دیگر کابل های لایتنینیگ آیفون دارد به زودی به تولید انبوه می رسد.

«مایک گرووِر»، محققی که این کابل را توسعه داده در همایش دفکان سال جاری اعلام کرده بود که O.MG به یک اکسس پوینت بیسیم کوچک مجهز است و حتی کامپیوتر هم نمی تواند دستکاری شدن آن را تشخیص دهد. با اتصال این کابل به کامپیوتر مک، یک هات اسپات وای فای ایجاد می شود و هکر می - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هیدج استان زنجان - تواند با - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هیدج استان زنجان - اتصال - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هیدج استان زنجان - بی سیم به آن، کامپیوتر قربانی را کنترل کند. گرووِر در زمان همایش دفکان کابل خود را به قیمت 200 دلار به محققان به فروش می رساند. البته در آن زمان تعداد محدودی از کابل ها را با دست و در آشپزخانه منزل خود تولید کرده بود.

در زمان همایش دفکان، وبسایت مادربورد اعلام - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هیدج استان زنجان - کرده بود با اتصال این کابل به آیپد تنها یک پیام در خواست تأیید اعتماد به یک کامپیوتر متصل نمایش داده می - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هیدج استان زنجان - شود، پیغامی که احتمالاً بیشتر کاربران آن را چندان جدی نمی گیرند و به سادگی تأییدش می کنند. اما حالا - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هیدج استان زنجان - مادربورد از قول گرووِر اعلام کرده که این کابل می تواند در کارخانه، به طور انبوه تولید شود. - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هیدج استان زنجان - حتی شرکت امنیتی Hak5 صفحه ویژه ای برای فروش این محصول در زمان عرضه به بازار را ایجاد کرده است. به این ترتیب انتظار می رود در - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هیدج استان زنجان - ماه های آتی شاهد عرضه آن به بازار باشیم.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هیدج استان زنجان

بر اساس اطلاعاتی که در  صفحه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هیدج استان زنجان - فروش محصول درج شده، کابل O.MG امکان ایجاد، ذخیره و انتقال محموله ها [به سیستم قربانی] را به طور کاملاً از راه دور فراهم می کند. علاوه بر این قابلیت پاک کردن فرم‌وِر را دارد که موجب می شود کابل به حالت کاملاً بی ضرر تغییر داده شود - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هیدج استان زنجان - و در - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هیدج استان زنجان - این صورت قابل شناسایی نباشد. گفته شده قیمت کابل تولید انبوه در حدود 100 دلار خواهد بود و البته همچنان باید برنامه ریزی های - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هیدج استان زنجان - مورد نیاز و فرایندهای تضمین کیفیت را سپری کنند.

اپل در ارتباط با - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هیدج استان زنجان - این کابل های بالقوه خطرناک اظهار نظر کرده و به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هیدج استان زنجان - صفحه پشتیبانی خود در مورد شناسایی لوازم جانبی لایتنینگ تقلبی یا تأیید نشده ارجاع داده است.

پیش از این فلش درایوهایی با فرم‌وِرهای آلوده مشاهده شده بود که می توانست راه های نفوذ به دستگاه های قربانیان را فراهم کند. حتی برخی فلش درایوهای USB امکان نابودی خودکار پس از انتقال بدافزار به کامپیوتر قربانی را دارند. علاوه بر این در برخی اسناد - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هیدج استان زنجان - سازمان امنیت ملی ایالات متحده ابزار USB نظارتی ویژه ای مشاهده شده است.

کابل O.MG بار دیگر به ما یادآوری می کند که نباید به هر وسیله جانبی کامپیوتر یا موبایل اعتماد کنیم. - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هیدج استان زنجان - حتی شاید دفعه بعدی که یک کابل لایتنینگ هدیه گرفتید مجبور شوید دقیق تر بررسی اش - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هیدج استان زنجان - کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone