🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج تاچی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج تاچی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر پکیج چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات یا خدمات نیاز به بررسی اولیه دستگاه توسط کارشناس را داراد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: چرا پکیج دائما دچار افت می شود؟
    پاسخ: گر فشار پکیج زیر 1 است پکیج شما نمی تواند درست کار کند وپکیج افت می کند.
  3. سوال: آیا امکان تعمیر در محل وجود دارد یا باید حتما به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در بیشتر موارد تعمیرات در منزل خودتان انجام میگردد اما در صورتی که خرابی قطعاتی تخصصی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: تعمیرکار پکیج چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر تا 30 الی 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین پکیج با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار پکیج بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23102.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

با رفتن مدیرعامل، رایتل دیگر شکایتی از رگولاتوری ندارد؛ نقطه سر خط

دیروز بعد از گذشت دقایقی از دستور توقف موقت مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات توسط دیوان عدالت اداری، مدیرعامل رایتل از سمت خود کناره‌گیری کرد. امروز اما سندی منتشر شده که نشان می‌دهد مسئولین این اپراتور ...

دیروز بعد از گذشت دقایقی از دستور توقف موقت مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات - تعمیرات پکیج تاچی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - توسط دیوان عدالت اداری، مدیرعامل رایتل از سمت خود کناره‌گیری کرد. امروز اما سندی منتشر شده که نشان - تعمیرات پکیج تاچی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می‌دهد مسئولین این اپراتور از شکایت خود نسبت به رگولاتوری صرف نظر کرده‌اند. همین موضوع به این مفهوم است که مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات به قوت خود باقیست و کماکان انتصاب مدیران عامل اپراتورها با تایید رگولاتوری صورت پذیرد.

تعمیرات پکیج تاچی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

سایت ایستنا تصویری - تعمیرات پکیج تاچی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از بازپس گیری شکایت رایتل از رگولاتوری در شعبه - تعمیرات پکیج تاچی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ۲۹ دیوان عدالت اداری منتشر - تعمیرات پکیج تاچی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کرده و با توجه به این موضوع، مصوبه جنجالی کماکان اجرایی می‌شود؛ مصوبه‌ای که عده‌ای از فعالان صنعت ICT آن را مشکل‌ساز می‌دانند و باور دارند که این مصوبه می‌تواند در روند کار شرکت‌های خصوصی اختلال ایجاد کند.

مصوبه‌ای که چند هفته پیش کمیسیون تنظیم مقررات آن را نهایی کرد می‌گوید که تمامی دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطی که از وزارت ارتباطات پروانه گرفته‌اند، باید برای انتخاب مدیرعامل، اعضای هیات مدیره یا مدیران فنی، از رگولاتوری تاییده دریافت کنند. این نکته یعنی شرکت‌های خصوصی همچون شاتل و آسیاتک نیز که بیش از ۵۰۰ هزار کاربر دارند در این مصوبه درگیر خواهند - تعمیرات پکیج تاچی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شد و رگولاتوری در تعیین تصدی سمت‌های هیئت مدیره، مدیران عامل و معاونین فنی این شرکت‌های خصوصی هم نقش خواهد داشت.

در مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات تاکید ویژه‌ای به تحصیلات مرتبط و - تعمیرات پکیج تاچی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - داشتن سابقه کار برای هر یک از مدیران و معاونان شده و در بخش شرایط مدیرعامل با چنین عباراتی روبرو هستیم: «گرایش‌های مرتبط مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی صنایع و مدیریت همراه با هشت سال تجربه مدیریتی که حداقل نیمی از آن در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات باشد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone