🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  5. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23107.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

مینگ-چی کو: اپل سال آینده مک بوک و آیپد را به نمایشگر Mini-LED مجهز می کند

مینگ-چی کو در تازه ترین گزارش خود از تصمیم اپل برای تولید مدل های پرچمدار آیپد و مک بوک با نمایشگر Mini-LED در سال آینده خبر داد. تحلیلگر سرشناس اپل که در سال های اخیر هیجان ...

مینگ-چی کو در تازه ترین گزارش خود از تصمیم اپل برای تولید مدل های پرچمدار آیپد و مک بوک با نمایشگر Mini-LED در سال آینده خبر داد.

تحلیلگر سرشناس اپل که در سال های اخیر هیجان مراسم معرفی محصولات اپل را به حداقل رسانده، در گزارشی تحقیقاتی برای TF International مدعی شده که در نمایشگر آیپدها و مک بوک های ۲۰۲۰ و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زرندیه استان مرکزی - ۲۰۲۱ از حدود ۱۰ هزار LED استفاده می شود و این در حالی است که تعداد LED ها در پنل های پرو دیسپلی XDR از ۵۷۶ عدد فراتر نمی رود. ابعاد هر یک از - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زرندیه استان مرکزی - این LEDها نیز به مراتب کوچکتر از موارد به - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زرندیه استان مرکزی - کار رفته در پرو دیسپلی XDR بوده و کمتر از ۲۰۰ میکرون خواهد بود.

به گفته کو مدل های بعدی آیپد و مک بوک به ترتیب ابعادی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زرندیه استان مرکزی - بین ۱۰ تا ۱۲ اینچ و ۱۵ تا ۱۷ اینچ خواهند داشت و با توجه به استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زرندیه استان مرکزی - از قطعات گرانقیمت Mini-LED در این گجت ها، اپل احتمالا از سخت افزارهای قدرتمندی نیز در آنها استفاده می کند، در نتیجه احتمالا - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زرندیه استان مرکزی - نمایشگر Mini-LED در آیپد پرو و مک بوک پرو تعبیه می شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زرندیه استان مرکزی

بر اساس این گزارش دلیل اصلی استفاده اپل از نمایشگر Mini-LED جلوگیری از سوختن پنل ها و کاهش وابستگی به سامسونگ - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر زرندیه استان مرکزی - دیسپلی است. تامین پنل های Mini-LED بر عهده ال‌جی قرار دارد و قطعات دیگر آن را هم شرکت های Epistar، Zhen Ding، TSMT و چند کمپانی دیگر تولید خواهند کرد.

نمایشگرهای Mini-LED امکان تولید گجت های سبکتر و باریکتر را فراهم می کنند و در عین حال مزایایی نظیر گاموت رنگی گسترده، HDR و کنتراست و بالا، نمایش کاملا مجزای تصاویر تیره و روشن و رنگ های مشکی واقعی را نیز به ارمغان می آورد.

اپل احتمالا آیپدهای جدیدش را در فاصله بین پاییز تا بهار سال آینده و مک بوک را در بازه زمانی بین زمستان تا بهار سال آینده به بازار عرضه خواهد کرد.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به آیپد 10.2 اینچی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone