🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  2. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  3. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  4. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23109.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت زیرنویس خودکار اندروید ۱۰ در پیکسل ۴ ارائه می‌شود

گوگل در جریان برگزاری I/O امسال قابلیت مهیجی به نام Live Caption را در اندروید ۱۰ به نمایش گذاشت که امکان زیرنویس کردن خودکار تمامی ویدیوها یا فایل های صوتی در حال پخش را میسر می کند. ...

گوگل در جریان برگزاری I/O امسال قابلیت مهیجی به نام Live Caption را در - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرعین استان اردبیل - اندروید ۱۰ به نمایش گذاشت که امکان زیرنویس کردن خودکار تمامی ویدیوها یا فایل های صوتی در حال پخش را میسر می کند. این ویژگی با موج اول اندروید ۱۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرعین استان اردبیل - ارائه نشد اما خبرهایی از احتمال انتشار - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرعین استان اردبیل - آن در پیکسل - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرعین استان اردبیل - ۴ به گوش می رسد.

با توجه به آنالیز صداها از - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرعین استان اردبیل - منبع حتی در صورت قطع صدا هم زیرنویس به نمایش در می آید؛ بنابرین این قابلیت نه تنها به افراد ناشنوا اجازه می دهد از محتوای صوتی فیلم‌ها، پادکست‌ها و بازی‌ها مطلع شوند بلکه زمانی که کاربران عادی هم مایل به دیدن ویدیو بدون پخش صدا هستند اما به هدفون دسترسی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرعین استان اردبیل - ندارند، Live - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرعین استان اردبیل - Caption - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرعین استان اردبیل - به داد آنها می رسد.

Dieter Bohn، از کسانی که شانس کار با قابلیت Live Caption را - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرعین استان اردبیل - پیدا کرده با انتشار ویدیویی از نحوه اجرای این قابلیت، کارایی آنرا تحسین کرده است.

توسعه دهندگان XDA فایل APK زیرنویس زنده را از یک پیکسل ۴ برداشته و روی پیکسل ۲ ایکس ال نصب کرده اند. در این تست Live Caption گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرعین استان اردبیل - در سرویس های آمازون پرایم ویدیو، - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرعین استان اردبیل - گوگل فوتوز، گوگل پادکستس، نتفلیکس و یوتیوب تست شده و ظاهرا به خوبی از عهده کار برآمده است.

بر اساس اسکرین شات های منتشر شده با فعال کردن یک - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرعین استان اردبیل - گزینه در تنظیمات می توان حین نمایش ویدیو از طریق پنل صدا زیرنویس زنده را به نمایش درآورد. گوگل حتی به کاربر امکان داده با انتخاب - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرعین استان اردبیل - یک گزینه از زیرنویس شدن کلمات نامناسب جلوگیری کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرعین استان اردبیل

زیرنویس زنده به لطف یادگیری ماشینی محلی در دستگاه ها میسر شده و بنابرین برای اجرای آن نه نیازی به اینترنت است و نه دیتایی به سرویس های ابری ارسال می شوند. کپشن زنده فعلا تنها با زبان انگلیسی سازگار است اما گوگل قصد اضافه کردن زبان های دیگری را هم در آینده دارد.

گوگل تا کمتر از دو هفته دیگر رویدادی را برای معرفی سری پیکسل ۴ و چند محصول دیگر برگزار می کند. احتمالا طی این رویداد جزییات - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرعین استان اردبیل - بیشتری - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرعین استان اردبیل - از قابلیت Live Caption ارائه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone