🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج لورچ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج لورچ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی شیر برقی پکیج به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی شیر سه راهی میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن شیر و گذاشتن بار زیاد در پکیج میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: چرا پکیج دائما دچار افت می شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند نشتی آب از سیستم، خراب شدن سوپاپ اطمینان فشار و یا هواگیری رادیاتورها همگی می توانند منجر به افت فشار سیستم شوند.
  3. سوال: وظیفه ترموستات دود چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ترموستات دود متصل به کلاهک تعدیل در دمای ۷۵ درجه مدار آن باز میشود
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای پکیج من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: پکیج من کار نمی کند مشکل از چیست؟
    پاسخ: کار نکردن به صورت کلی ممکن است عوامل مختلفی داشته باشد که باید توسط تکنسین بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23104.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

انتقاد کنگره و وزارت دادگستری آمریکا از گوگل به دلیل رمزگذاری DNS

اقدام گوگل برای رمزگذاری کانکشن ها انتقاد مقامات آمریکایی و همچنین نگرانی شرکت های ارائه دهنده اینترنت در این کشور از محدود شدن دسترسی شان به داده های کاربران را به همراه داشته است. به ...

اقدام گوگل برای - تعمیرات پکیج لورچ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - رمزگذاری کانکشن ها انتقاد مقامات آمریکایی و همچنین نگرانی شرکت های ارائه دهنده اینترنت در این کشور از محدود شدن دسترسی - تعمیرات پکیج لورچ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شان به داده های کاربران را به همراه داشته است.

به گزارش خبرگزاری وال استریت ژورنال، کمیته قضایی کنگره آمریکا به دلیل شکایات مختلف به وزارت دادگستری این کشور، در حال تحقیق در مورد - تعمیرات پکیج لورچ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برنامه گوگل برای رمزگذاری درخواست های DNS در مرورگر کروم است.

تعمیرات پکیج لورچ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

گوگل می گوید هدف از رمزگذاری DNS در مرورگر کروم از روش DNS روی TLS جلوگیری از جاسوسی و کلاهبرداری است، اما مقامات کنگره نگرانند این اقدام غول نرم افزاری با جلوگیری از دسترسی شرکت های ارائه دهنده اینترنت به داده - تعمیرات پکیج لورچ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - های کاربران، منجر به سلطه بیشتر غول نرم افزاری روی اینترنت شود.

کنگره آمریکا در تاریخ 13 سپتامبر (22 شهریور) با - تعمیرات پکیج لورچ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ارسال نامه ای به گوگل در مورد استفاده تجاری از داده های بدست آمده از روش رمزگذاری DNS در مرورگر این شرکت خواستار ارائه توضیحات از جانب غول نرم افزاری شد. گوگل تاکید کرده که امکان رمزگذاری DNS در کروم اختیاری بوده و کاربران را وادار به چنین کاری نکرده است.

اقدام گوگل برای رمزگذاری DNS نگرانی شرکت های - تعمیرات پکیج لورچ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ارائه دهنده اینترنت از عدم - تعمیرات پکیج لورچ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دسترسی به داده های کاربران و بی اطلاعی از ترافیک آنها را در پی داشته است. این شرکت ها با ارسال - تعمیرات پکیج لورچ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نامه - تعمیرات پکیج لورچ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ای به کنگره، اقدام گوگل در رمزگذاری کانکشن - تعمیرات پکیج لورچ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ها را «از بین رفتن رقابت در تبلیغات و زمینه های دیگر» عنوان کرده اند.

تعمیرات پکیج لورچ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

گوگل تنها شرکتی نیست که رمزگذاری DNS را انجام می دهد. موزیلا نیز قصد دارد در اقدامی مشابه کانکشن کاربران مرورگر فایرفاکس به اینترنت را امن کند. «Marshall Erwin»، مدیرعامل موزیلا در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال اعتراضات به وجود آمده در مورد انحصار طلبی را برای انحراف افکار عمومی عنوان کرد. اواسط تیر ماه 98 سازمان های مختلف در انگلستان به خاطر پشتیبانی موزیلا از استاندارد امنیتی DNS لقب «تبهکار اینترنتی» داده بودند.

به گفته مدیر عامل موزیلا شرکت های ارائه دهنده اینترنت در آمریکا می خواهند با اعتراض کردن به رمزگذاری کانکشن ها در فایرفاکس به روند دسترسی آزادانه به داده های کاربران ادامه دهند. به گفته وی DNSهای رمزگذاری نشده به شرکت های ارائه دهنده اینترنت کمک می کند تا با رصد رفتار کاربران در اینترنت، تبلیغات را به آنها نمایش دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone