تعمیرات یخچال مابه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32741.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

رندرهای جدید موبایل ال جی V40 ThinQ حضور پنج دوربین را تأیید می کنند

ال جی در سال جاری میلادی دو مدل جدید از خانواده V خود را به بازار معرفی کرد که هر دو مدل V30S ThinQ و V35 ThinQ از طراحی مشابهی با پرچمدار قبلی V30 برخوردار ...

ال جی در - تعمیرات یخچال مابه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سال جاری میلادی دو - تعمیرات یخچال مابه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مدل جدید از - تعمیرات یخچال مابه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - خانواده V خود را به بازار معرفی کرد که هر دو مدل V30S ThinQ و V35 ThinQ از طراحی مشابهی با پرچمدار قبلی V30 برخوردار بودند. اما رندرهای تازه نشان می دهند که شرایط برای ال جی V40 ThinQ متفاوت بوده و این محصول با امکانات و طراحی نسبتاً جدیدتری به بازار عرضه خواهد شد.

تعمیرات یخچال مابه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

ال جی V40 ThinQ جک هدفون 3.5 میلیمتری را حفظ کرده است

تصاویری که مشاهده می کنید رندرهای خبری افشا شده از V40 - تعمیرات یخچال مابه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ThinQ هستند که شایعات قبلی مبنی بر حضور ماژول دوربین سه گانه اصلی در کنار دوربین سلفی دوگانه را تأیید می کنند. از همین جهت محصول جدید ال جی یکی از نخستین گوشی هاییست که به 5 لنز دوربین مجهز شده است. البته اطلاعات چندانی از ویژگی های دوربین ال جی V40 ThinQ منتشر نشده اما انتظار می رود در کنار سنسور اصلی، یکی از لنزهای ماژول پشتی عریض و دیگری نیز تله - تعمیرات یخچال مابه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - فوتو باشد.

با دقت در تصویر اول می توان وجود بریدگی نمایشگر را تشخیص داد که این مورد نیز قبلاً در شایعات مطرح شده بود. همچنین حاشیه های نمایشگر در دو طرف بسیار باریک بوده و قطر آن در پایین صفحه هم با توجه به استانداردهای روز، باریک به نظر می رسد.

از نظر طراحی V40 ThinQ علاوه بر پنل های شیشه ای جلو و پشت، شباهت هایی با ال جی G7 دارد و مانند این گوشی از دکمه اختصاصی Google - تعمیرات یخچال مابه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - Assistant بهره می برد. همچنین دکمه - تعمیرات یخچال مابه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پاور هم مثل G7 از سنسور اثر انگشت جدا شده و حالا در سمت راست دستگاه قرار دارد.

تعمیرات یخچال مابه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است که ال - تعمیرات یخچال مابه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - جی V40 ThinQ - تعمیرات یخچال مابه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - جک هدفون 3.5 میلیمتری را حفظ - تعمیرات یخچال مابه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کرده و - تعمیرات یخچال مابه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به احتمال بسیار زیاد از فناوری صوتی quad-DAC بهره خواهد برد. چیپست مورد استفاده نیز بر اساس اطلاعات موجود اسنپدراگون 845 بوده اما از نوع نمایشگر به کار رفته در V40 ThinQ اطلاعی در دست نیست.

گفتنی است با توجه به تاریخ - تعمیرات یخچال مابه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - موجود در رندرها، - تعمیرات یخچال مابه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - احتمالاً ال جی پرچمدار V40 - تعمیرات یخچال مابه در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ThinQ را روز 25 آبان به بازار معرفی خواهد کرد که البته این مسئله، تنها در حد یک پیش بینی مطرح شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone