🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  2. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  4. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  5. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42246.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن آنالیزا؛ مدیریت مالی هوشمند

بی برنامگی یکی از مهمترین دلایلی است که می تواند هزینه های ماهیانه شما را افزایش دهد؛ تاکنون شده به پایان ماه نرسیده ببینید پول تان از تصوراتی که داشتید خیلی پایین تر بوده و ...

بی برنامگی یکی از مهمترین دلایلی است که می تواند هزینه های ماهیانه شما را افزایش دهد؛ تاکنون شده به پایان ماه نرسیده ببینید پول تان از تصوراتی که داشتید خیلی پایین تر بوده - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و حتی ندانید با چه خرج هایی به این رقم رسیده اید؟ گروه نرم افزاری «نشان» با اپلیکیشن خود آمده تا از این مشکل قدیمی جلوگیری کند.

حالا جای اینکه برای برنامه ریزی بهتر هزینه هایتان آن ها را روی کاغذ نوشته یا از کامپیوتر استفاده - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کنید، به راحتی می توانید تلفن همراه را از جیب در آورده و آخرین تراکنش هایی که داشتید را با جزییات فراوان ببینید؛ یک - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - راه بسیار ساده برای صرفه جویی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در هزینه ها.

اما آنالیزا چگونه کار می کند؟ آنالیزا با دسترسی به پیامک های بانکی، لیست تراکنش هایی که داشتید را دسته بندی کرده و دیگر نیازی به دیدن تک تک پیام هایتان یا نوشتن دستی آن ها نیست. نکته - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مثبت اینجاست که برای این بخش سازنده بانک ها را هم تفکیک نموده است.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
برنامه رایگان است ولی برای دسترسی به بعضی محتویات بیشتر می توانید بسته های نقره ای یا طلایی بخرید.

آنالیزا بسته به شماره پیامک های تراکنش های مالی، بانک ها را از یکدیگر جدا کرده و بنابراین می توانید ببینید هر تراکنش برای کدام حساب است.  اما احتمال - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دارد فراموش کنید که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - هر تراکنش را برای چه انجام داده اید. در اینجا «برچسب ها» به کمک تان می آیند.

برنامه به صورت کلی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دارای 14 برچسب بوده که هر کدام زیرشاخه های متناسب خود را دارند؛ پرداخت قبض داشته اید؟ کافیست برچسب قبض را انتخاب نموده و نوعش را مشخص کنید. خوشبختانه سازنده قابلیت ویرایش برچسب ها هم به کاربران داده است.

ولی با وجود تمام این قابلیت های جالب، شاید مهمترین ویژگی آنالیزا را بتوانیم گزارش هوشمند آن بنامیم. در منوی پایینی و با کلیک روی بخش گزارش هوشمند، می توانید گزارشی از تراکنش ها را داشته باشید. ساخته گروه نرم افزاری نشان می تواند تمام تراکنش ها را به کمک گراف ها و نمودارهایی ساده تجزیه تحلیل کرده و نشان دهد.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
حتی می توانید موقعیت مکانی تراکنش - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - های انجام شده را ثبت کنید.

حالا این گزارش گیری می تواند بر اساس تاریخ تراکنش ها بوده یا بسته به برچسب هایی که قبلا داشته اید باشد؛ موجودی حساب و روند تغییرات آن بسته به هزینه ها، دیدن لیست تراکنش ها و مجموع واریزی ها از جمله مواردی هستند که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در نمودارهای گزارش هوشمند میبینید.

اشتراک گذاری تراکنش ها یکی دیگر از ویژگی های جالب آنالیزا است. اگر می خواهید به دیگران اجازه دسترسی به تراکنش های تان را بدهید، کافیست آن ها - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - را [در صورت داشتن اپ] به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - حساب های خود اضافه کنید. فقط فراموش نکنید که برنامه روی اندروید 4.4 و ورژن های بالاتر اجرا می شود.

حرف هایمان را اینگونه به پایان می رسانیم که آنالیزا با ویژگی های مثبت خود یک برنامه عالی برای مدیریت هزینه ها به شمار رفته و اگر دوست دارید با یک برنامه ریزی بهتر خرج کنید، بنابراین نباید آن را از دست بدهید. این برنامه هم اکنون از طریق کافه بازار - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - قابل دانلود است.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

آنالیزا، مدیریت مالی هوشمند

سازنده: گروه نرم - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - افزاری نشان قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8.2 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone