🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  2. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29777.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: موبایل‌های قدیمی و روشن نشده را دوباره رجیستر خواهیم کرد

زمانی که طرح رجیستری آغاز شد، مهلتی چند ماهه به همه کاربران داده شد تا گوشی‌های قدیمی خود را روشن کرده و آن را در شبکه ثبت کنند. بسیاری از مردم اما این هشدار را ...

زمانی که طرح رجیستری آغاز شد، مهلتی چند ماهه به همه کاربران داده شد تا گوشی‌های قدیمی خود را روشن کرده و آن را در شبکه ثبت کنند. بسیاری از مردم اما این هشدار را جدی نگرفته و گوشی‌های قدیمی خود را روشن نکردند و حالا با افزایش قیمت موبایل بسیاری از آنها که تصمیم بر روشن کردن گوشی قدیمی خود دارند، به مشکل برمی‌خورند. وزیر ارتباطات ضمن تایید این مشکلات از تدابیری خبر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تربت جام استان خراسان - داده که قصد دارد این مشکل شهروندان را حل و فصل کند.

«محمد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تربت جام استان خراسان - جواد آذری جهرمی» در حاشیه نهمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات و در جمع خبرنگاران، با اشاره به وضعیت کنونی بازار موبایل، گفت که نهادهای مختلف دولت در حال رفع این مشکل هستند. خبرگزاری «ایسنا» از قول آذری جهرمی نوشته است:

«ما می‌دانیم این مشکل برای مردم وجود دارد اما هنوز راه‌حل مناسبی برای آن پیدا نشده است. در کارگروه فنی رجیستری به دنبال پیدا کردن راهی مناسب در این مورد هستیم. اکنون مسئولان ارتباطی و اپراتورها در حال انجام پردازش هستند و مواردی را بررسی می‌کنند که براساس آن افراد ادعا می‌کنند گوشی‌هایشان قدیمی بوده است و آن‌ها طبق آنالیز باید دریابند که این گوشی‌ها فعال بوده یا خیر.»

واقعیت این است که سیستم ثبت تلفن‌همراه، از اتصال شماره تلفن و IMEI گوشی اتفاق می‌افتد و از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تربت جام استان خراسان - آنجاکه برخی هنوز در بازار به قاچاق مشغول هستند، از IMEIهای قبلی برای گوشی‌های جدید استفاده می‌کنند و می‌گویند این گوشی فعال بوده است. همین موضوع جعل IMEI می‌تواند در سیستم رجیستری مشکل‌آفرین باشد و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تربت جام استان خراسان - دلیل اینکه نهادهای مختلف روی روشن شدن گوشی‌های قدیمی حساسیت به خرج می‌دهند - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تربت جام استان خراسان - نیز همین موضوع است.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تربت جام استان خراسان

همچنین اخیراً سامانه همتا اطلاعیه‌های جدیدی درباره ثبت گوشی‌های مسافری اعلام کرد که به موجب آن از ثبت گوشی‌های مسافرتی سلب مسئولیت می‌کند. به گزارش ایسنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات علت تعلیق ثبت گوشی‌های مسافری در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تربت جام استان خراسان - سامانه همتا و واگذاری آن به گمرک را عدم اتصال - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تربت جام استان خراسان - سامانه نیروی انتظامی به سامانه گمرک اعلام کرد و گفت: «جلوی واردات گوشی به شیوه مسافری گرفته - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تربت جام استان خراسان - نشده است.»

محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه نهمین سمپوزیوم مخابرات اظهار داشت که همچنان موضوع وصل سیستم سامانه نیروی انتظامی به گمرک مطرح است که هنوز اتفاق نیفتاده است. به گفته او قرار بر این بوده که این اتصال بتواند برای مشخص شدن دقیق واردات گوشی از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تربت جام استان خراسان - طریق مسافر مثمر ثمر واقع شود و دیگر خبری از قاچاق گوشی با عنوان مسافری نباشیم:

«اکنون فرآیند بار مسافر در حال پیاده‌سازی است و مشکلی در این زمینه وجود - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تربت جام استان خراسان - ندارد. برخی انتقاد دارند که چون کانال‌های اصلی واردات به درستی کار نمی‌کند، جلوی واردات گوشی به شیوه مسافری گرفته شده و در بازار اختلال ایجاد کرده است.»

آذری‌جهرمی تصریح کرد که همه باید مسئولیت قانونی خود در این بازار را - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تربت جام استان خراسان - انجام دهند؛ اگر کانالی در زمینه واردات گوشی دچار مشکل است، آن مشکل - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تربت جام استان خراسان - باید حل شود، نه‌این‌که خلاف ضوابط، راهی جدید برای واردات در این زمینه باز شود.

وزیر ارتباطات در مهر ماه و در نشست خبری خود در تلکام، در پاسخ به دیجیاتو در خصوص مشکلات موبایل‌های مسافرتی گفته بود که به زودی نیروی انتظامی به سامانه گمرک متصل خواهد شد. اکنون می‌بینیم که هنوز این اتفاق رخ نداده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone