🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  2. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  3. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  4. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  5. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29779.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

رویای هوای پاک در تهران؛ بیدود به طور رسمی آغاز به کار کرد

بیدود به صورت رسمی وارد خیابان‌های تهران شد. در مراسم رونمایی از دوچرخه‌های هوشمند اشتراکی بیدود که صبح امروز در شهرک غرب برگزار شد «رسول کشت‌پور» شهردار منطقه دو تهران و «بشیر حجت نظری» عضو ...

بیدود به صورت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - رسمی وارد خیابان‌های تهران شد. در مراسم رونمایی از دوچرخه‌های هوشمند اشتراکی بیدود که صبح امروز در شهرک غرب برگزار شد «رسول کشت‌پور» شهردار منطقه دو تهران و «بشیر حجت نظری» عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - هم در کنار مدیران استارت‌آپ بیدود حاضر شدند تا حدود ۱۲۰ دستگاه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - دوچرخه در ایستگاه‌های منطقه ۲ تهران به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - طور رسمی در اختیار - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - شهروندان قرار بگیرد. فردا نیز - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - همین تعداد دوچرخه در منطقه ۶ به شهروندان عرضه خواهد شد.

بیدود استارت‌آپ دوچرخه‌سواری اشتراکی است که برای استفاده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - از آن، کاربران پس از نصب اپلیکیشن بیدود باید مبلغ ۱۵۹ هزار تومان را به صورت قرض‌الحسنه پرداخت کنند، البته اگر کاربران از استفاده و عضویت در بیدود منصرف شوند این پول به حساب آنها برمی‌گردد. مورد دیگر آنکه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - بیدود برای کاربران خود پکیج کامل بیمه شامل بیمه انفرادی و شخص ثالث را در نظر گرفته‌است که برای خرید آن باید مبلغ ۳۰ هزار و ۹۰۰ تومان بپردازند.

«حسین قاسمی» عضو هیات مدیره شرکت پاک‌چرخ ایرانیان (بیدود) در گفتگو با دیجیاتو در مورد تاخیر ورود دوچرخه‌های این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - استارت‌آپ به شهر توضیح داد که آنها قصد داشتند کار خود را به بهترین نحو به شهروندان ارائه کنند:

«نمی‌توانیم بگوییم این کار را با تاخیر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - آغاز کرده‌ایم چراکه در طول این مدت در حال گذراندن مراحل قانونی و اداری کار بودیم. ما باید مجوزهای خاصی را از شهرداری دریافت می‌کردیم و چون دوچرخه وسیله‌ نقلیه‌ای است که قرار بود برای اولین بار به این شکل وارد شهر شود لازم بود تا شهرداری پروتکل‌های خاص خود را انجام دهد. اینطور نبود - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - که ارگانی دیر کرده باشد، کارها با سرعت در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - حال انجام بودند - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - تا دوچرخه‌ها وارد بازار شوند. این روند در شرکت ما و شهرداری طی چندین ماه انجام شد تا مواردی مانند جانمایی پارکینگ‌ها در مناطق مختلف شهر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - انجام شود.»

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان

قاسمی در پاسخ به این سوال دیجیاتو که چرا این منطقه، که منطقه‌ای مرفه‌نشین‌تر از سایر نقاط تهران است برای افتتاح دوچرخه اشتراکی در نظر گرفته شده است، گفت که منطقه دو خیابان‌های بهتری برای دوچرخه‌سواری دارد و به همین دلیل بیدود ابتدا در این منطقه آعاز به کار کرد؛ ضمن آنکه بیدود فردا در منطقه ۶ نیز کار خود را آغاز خواهد کرد.

او در مورد راهکاری که بیدود برای غلبه بر مشکل شیب خیابان‌های تهران در نظر گرفته است توضیح - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - داد دوچرخه‌هایی که اکنون در دسترس شهروندان قرار گرفته‌است برای طی کردن مسیرهای شرقی غربی و شمال - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - به جنوب مناسب است اما در مرحله بعد دوچرخه‌های برقی وارد شهر خواهند شد که برای مسیرهای جنوب به شمال که سربالایی هستند مناسب است.

عضو هیات مدیره بیدود در مورد شروع - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - به کار خود در فصل سرما که بارندگی و آلودگی هوا بیشتر می‌شود به دیجیاتو گفت:

«اگر ما محصولی برای فروش عرضه کرده‌ بودیم حتما شرایط جوی و آلودگی هوا در کار ما تاثیرگذار بود اما ما محصول خدماتی ارائه می‌کنیم. در بسیاری از کشورها دوچرخه هوشمند عمومی نسل چهار به عنوان وسیله حمل و نقل همگانی شناخته شده‌است و در تمامی فصول استفاده می‌شود. براساس آمارهای کشور چین ترویج و گسترش دوچرخه سواری در دو سال - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - اخیر توانسته است تا حدود ۳۰ درصد ترافیک و آلودگی هوا را کاهش دهد.»

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان
کشت پور و ناظمی ضمن حمایت از وسایل نقلیه پاک کمی هم دوچرخه سواری کردند

موضوع مهم دیگری که به تسهیل دوچرخه سواری - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - در سطح شهر کمک می‌کند، اختصاص مسیرهای دوچرخه‌سواری است که در برخی از خیابان‌های تهران دید می‌شود اما کارآیی لازم را ندارد و بعضا به محل پارک خودروها - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - تبدیل شده‌است. بشیر حجت نظری، عضو شورای شهر تهران در این مورد به دیجیاتو گفت:

«در خصوص مسیرهای ویژه دوچرخه سواری، مکرراً از سوی شهروندان و کنشگران حوزه پیاده روی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - دوچرخه سواری، مطالباتی را دریافت کرده‌ایم مبنی بر اینکه مسیرهای دوچرخه‌سواری تعبیه شود. - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - این موضوع در سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری هم در حال بررسی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - است و ما امیدوار هستیم که به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - نتیجه برسد.»

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان

کشت پور، شهردار منطقه ۲ تهران نیز در همین مورد به دیجیاتو گفت: «ما برای شروع کار حتما - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - باید مسیرهایی را برای تردد دوچرخه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - سواران در نظر بگیریم. ما نیز ناحیه ۷ را انتخاب کردیم چون تردد دوچرخه سواران در این ناحیه مهیاتر است. اگر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - احیانا مشکلاتی وجود داشته باشد آنها را رفع خواهیم کرد.»

گفتنی‌ست دوچرخه‌های هوشمند بیدود مجهز به GPS - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان - بوده و در زمان استفاده و تردد در خیابان و یا هنگامی که کنار خیابان قفل شده‌اند در اتاق مانیتورینگ بیدود در حال رصد شدن هستند.

- تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر صومعه سرا استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone