🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  2. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  4. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  5. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29780.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ویندوز سندباکس راهی امن برای اجرای اپلیکیشن‌ها به ویندوز 10 می‌آید

باز کردن اپلیکیشن‌های ناشناس در کامپیوتر می‌تواند تاثیرات جبران ناپذیری روی سیستم عامل داشته باشد. این فایل‌های مخرب که بیشتر از همه کاربران ویندوز را هدف قرار می‌دهند، عموما با پسوند exe. هستند. یکی از ...

باز کردن - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اپلیکیشن‌های ناشناس در کامپیوتر می‌تواند تاثیرات جبران ناپذیری روی سیستم عامل داشته باشد. این فایل‌های مخرب که بیشتر از همه کاربران ویندوز را هدف قرار می‌دهند، عموما با پسوند exe. هستند. یکی از راه‌های اطمینان از آلوده نبودن اینگونه فایل‌ها ایجاد یک سیستم عامل مجازی در کامپیوتر و ارزیابی این اپلیکیشن‌ها به شمار می‌رود. اما حالا مایکروسافت با ارائه‌ی ویندوز سندباکس این فرایند را ساده‌تر از گذشته می‌کند.

ویندوز سندباکس یک سیستم عامل مجازی موقت به شمار می‌رود - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که می‌توانید به راحتی از آن برای ارزیابی اپلیکیشن‌های ناشناس استفاده کنید. اپلیکیشن‌هایی که مطمئن نیستید به کامپیوتر شما آسیب می‌زنند یا خیر. برای استفاده از ویندوز سندباکس نیازی نیست که از نرم افزار‌های ایجاد سیستم عامل مجازی مثل VMWare یا ویرچوال باکس استفاده کنید و بخش مهمی از حافظه‌ی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کامپیوتر خود را به آن اختصاص دهید.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان

البته برای استفاده از ویندوز سندباکس - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - باید سری به تنظیمات BIOS کامپیوترتان بزنید و گزینه‌های مربوط به مجازی سازی را در آن فعال کنید. مایکروسافت قصد دارد ویندوز سندباکس را برای ویندوز 10 پرو و ویندوز 10 انترپرایز عرضه کند.

ویندوز سندباکس با هربار اجرا شدن تنها ۱۰۰ مگابایت از حافظه را به خود اختصاص می‌دهد که این روز‌ها رقم بزرگی به شمار نمی‌رود. مایکروسافت برای اجرای این سیستم عامل مجازی کرنلی که از کامپیوتر میزبان جدا است را انتخاب می‌کند و محاسبات اساسی را روی آن به انجام می‌رساند.

نکته‌ی قابل توجه اینجاست که بعد از اتمام کار، سندباکس ایجاد شده به طور کامل حذف می‌شود و تمام حافظه‌ی اشغال شده به سیستم عامل اصلی بازگردانده خواهد شد.

افرادی که - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در پروژه‌ی تست ویندوز 10 شرکت دارند می‌توانند به زودی این ویژگی را بعد از عرضه‌ی نسخه‌ی 18305‌ ویندوز 10 مورد ارزیابی قرار دهند. اگر علاقمند هستید تا اطلاعات بیشتری از ویندوز سندباکس -روش جدید مایکروسافت برای ارزیابی اپلیکیشن‌های ناشناس- کسب کنید، می‌توانید به پست بلاگ غول نرم افزاری دنیا مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone