🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33536.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

آیرودینامیک فعال؛ پتنت جدید جنرال موتورز برای نسل تازه شورولت کوروت

اخیرا دو پتنت ثبت شده توسط شرکت بزرگ GM به صورت عمومی انتشار یافته که نشان می دهد این شرکت در حال کار بر روی نوع جدیدی از بال های عقب برای خودرو های خود ...

اخیرا دو پتنت ثبت شده توسط شرکت بزرگ GM به صورت عمومی انتشار یافته که نشان می دهد این شرکت در حال کار بر روی نوع جدیدی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از بال های عقب برای خودرو های خود بوده و تکنولوژی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - های آیرودینامیکی خودرو را هدف قرار داده است. پتنت دیگر این شرکت شان با توجه به عکس های منتشر شده احتمالا در مدل بعدی کوروت مورد استفاده قرار می گیرد.

قبلا نیز پتنتهایی با چنین عناوینی توسط جنرال موتور ثبت شده بود. اولین پتنت ثبت شده از هماهنگی بین بخش های مختلف خودرو برای کنترل بال - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - عقب - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و ورودی های هوای به درون موتور - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خبر می داد. این پتنت با توجه به شتاب چرخش فرمان، ترمز کردن و سنسور سرعت سنج قرار داده شده بر روی چرخ جلو، بال - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - عقب و وردی های هوای موتور را تنظیم می کند.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

پتنت دوم که در واقع ایده تکمیل - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شده ای از پتنت اولی است جزئیات بیشتری از این طرح ها را در اختیار قرار می دهد و به کمک آن می توان به ایده اصلی که جنرال موتور در سر دارد پی برد. تکنولوژی هایی که مطابق با پتنت مذکور مورد استفاده قرار میگیرند در واقع فشار های طولی و عرضی لاستیک ها را سنجیده و با توجه به آن ها تغییرات آیرودینامیکی لازم را اعمال می کنند. یک حسگر نیز در جلو خودرو داده ها را بررسی کرده و بال عقب را با شرایط هماهنگ می کند.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

شرکت GM هر دو این پتنت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ها را در سال 2016 به - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ثبت رسانده بود که تا به امروز به صورت رسمی منتشر نشده بودند. اما با توجه به تاریخ ثبت انتظار می رود به زودی شاهد استفاده از آن در خیابان ها باشیم.

هرچند - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با توجه به پتنتهای منتشر شده انتظار می رود که شورولت از این تکنولوژی در نسل جدید - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کوروت استفاده کند اما عکس های جاسوسی  تازه انتشار یافته خبر از بهره مندی از این پتنت ها و استفاده از بال های عقبی نمی دهد. البته این احتمال نیز دور از واقعیت نیست که ممکن است بال های عقب زیر کاغذ های رنگی کوروت آزمایشی محو شده باشد. بنابراین نمی توان تا زمان عرضه رسمی جدید ترین مدل کوروت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در این باره نظر دقیق داد.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هاله نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
جسارتا تعمیرگاه شما سمت قره ناو تکاب اعزام کارشناس داره؟
پاسخ: بله در قره ناو شهر تکاب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone