🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  2. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  3. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  4. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  5. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26748.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

سیگما لنزهای جدید از سری آرت معرفی کرد؛ ویژه فول‌فریم‌های بدون آینه

سیگما در کنار رونمایی از کوچکترین دوربین بدون آینه فول فریم جهان، لنزهای فول فریم سازگار با مانت های E سونی و L لایکا-پاناسونیک-سیگما را معرف کرده است. لنزهای جدید 24-14 میلی متری f/2.8 و ...

سیگما در کنار رونمایی از کوچکترین دوربین بدون آینه فول فریم جهان، لنزهای فول فریم سازگار با مانت های E سونی و L لایکا-پاناسونیک-سیگما را معرف کرده است.

لنزهای جدید 24-14 میلی متری f/2.8 و 45 میلی متری f/1.2 هستند اما ستاره آنها 35 میلی متری f/1.2 است که اولین - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - لنز سیگما با این میزان گشودگی دیافراگم به حساب می آید.

14-24mm f/2.8 DG DN Art

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران

این لنز فوق عریض زوم از سری آرت انتخابی ایده آل برای عکاسان ستارگان و کهکشان به حساب می آید. 11 تیغه دیافراگم و 18 المان لنز در 13 گروه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - از دیگر مشخصات این لنز - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - هستند. ساختار - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - المان ها وعده حذف خطاهای رنگی و کاهش اعوجاج را می دهند. علاوه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - بر این سیگما از رزولوشن بسیار بالایی گفته که هوش از سر کاربران می برد.

اجزای این لنز از روکشی به نام NPC بهره می برند که به کاهش خطاهای نوری (flare) و حفظ کنتراست حتی در شرایط ضد نور شدید کمک می کند. علاوه بر این لنز 24-14 میلی متری سیگما - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. قیمت این محصول 1400 دلار در نظر گرفته شده است.

در ادامه نمونه تصاویر ثبت شده با این لنز را مشاهده می کنید. برای مشاهده تصاویر در سایز بزرگ روی آنها کلیک کنید.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران

35mm f/1.2 DG DN Art

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران

دومین لنز از سری حرفه ای آرت یک لنز فوق سریع است که اولین لنز سیگما با گشودگی دیافراگم f/1.2 و اولین با این دیافراگم برای مانت های E سونی و نیز L به حساب می آید. این لنز از ترکیب 17 المان در 12 گروه بهره  می برد و به گفته سیگما می تواند از پس دوربین هایی با رزولوشن های تا بیش از 50 مگاپیکسل هم بر آید.

از آنجایی که این لنز می تواند انتخاب مناسبی برای ثبت تصاویر بوکه باشد، سیگما 11 تیغه دیافراگم را برای آن در نظر گرفته تا دیافراگم هر چه بیشتر به شکل دایره نزدیک شود. لنز 35 میلی متری سیگما از موتور فوکوس پر سرعت هایپر سونیک - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - (HSM) بهره می - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - برد و علاوه بر این سیستم فوکوس با سیم (focus-by-wire) نوید کنترل دقیق - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - روی فوکوس دستی را می دهد. این محصول برچسب قیمت 1500 دلاری خورده است.

در ادامه نمونه تصاویر ثبت شده با این - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - لنز را مشاهده می کنید:

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران

Sigma 45mm f/2.8 DG DN Contemporary

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران

آخرین لنز از بین مدل های جدید اقتصادی ترین آنها است. این لنز 45 میلی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - متری که البته از سری آرت به حساب نمی آید برای کاربرانی طراحی شده که قصد دارند با هزینه پایین تر به دنیای فول فریم های بدون آینه وارد شوند. قابلیت حمل آسان به دلیل ابعاد جمع و جور، کیفیت اپتیک بالا و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - طراحی مشابه با لنزهای قدیمی و مجهز به حلقه تنظیم گشودگی دیافراگم از خصوصیات دیگر این لنز است.

این محصول از 7 تیغه دیافراگم به همراه 8 المان لنز در 7 گروه بهره می برد و مشابه با دو مدل دیگر در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. کمترین فاصله فوکوس آن هم 24 میلی متر است و می تواند یک لنز همه کاره تلقی شود. قیمت در نظر گرفته شده برای این مدل 550 دلار است و از ماه جاری میلادی روانه بازار می شود.

در ادامه نمونه عکس های لنز 45 میلی متری سیگما را مشاهده می کنید:

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone