🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  2. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  3. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  4. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  5. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26747.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی یوتیوب از لیست پخش یادگیری؛ محتوای آموزشی بدون پیشنهادهای مزاحم

یوتیوب بخش جدیدی به نام لیست های پخش یادگیری را به سرویس خود اضافه کرده که امکان نمایش محتوای آموزشی اختصاصی با موضوعات متنوع و البته بدون هدایت کردن کاربران به ویدیوهای پیشنهادی دیگر را ...

یوتیوب بخش - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کوچصفهان استان گیلان - جدیدی به نام لیست های پخش یادگیری - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کوچصفهان استان گیلان - را به سرویس خود اضافه کرده که امکان نمایش محتوای آموزشی اختصاصی با موضوعات متنوع و البته - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کوچصفهان استان گیلان - بدون هدایت کردن کاربران به ویدیوهای پیشنهادی دیگر را فراهم می کند.

لیست های پخش یادگیری یوتیوب شامل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کوچصفهان استان گیلان - موضوعاتی از جمله ریاضی، علوم، موسیقی و زبان می شوند. دسته بندی ها شامل فصل هایی از قبیل مفاهیم کلیدی هستند و بر اساس مبتدی تا پیشرفته مرتب شده اند. علاوه بر این پس از اتمام ویدیوهای این بخش، به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کوچصفهان استان گیلان - طور خودکار ویدیوی بعدی پخش نخواهد شد.

به گفته «نِیل موهان» مدیر ارشد محصول یوتیوب در ابتدا  بخش «Learning Playlists» تنها توسط شرکای منتخب اداره می شود، چرا که اجرای درست آن اهمیت دارد. شرکت هایی که در حال حاضر یوتیوب در این بخش با آنها همکاری می کند شامل Khan Academy ،TED-Ed و Crash Course هستند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کوچصفهان استان گیلان

مدت ها است که الگوریتم های یوتیوب که کاربران را به سمت ویدیوهای پیشنهادی و گاه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کوچصفهان استان گیلان - محتوای ناخوشایند هدایت می کند مورد انتقاد قرار گرفته. تا پیش از این به نظر می رسید این پلتفرم ویدیویی تمایل چندانی به غیر فعال کردن بخش ویدیوهای پیشنهادی ندارد؛ چرا که پیشنهادها ترافیک و بازدید بیشتر را برای سایت به همراه داشت. حالا با لیست پخش آموزشی یوتیوب، گام مثبتی برای بهبود این مشکل برداشته شده است.

یوتیوب همچنین در سال گذشته با تولید کنندگان و سازمان های آموزشی برای گسترش محتوای آموزشی همکاری داشته و در 2018 خبر از سرمایه گذاری 20 میلیون دلاری در این حوزه داده بود.

در حال حاضر کانال هایی از جمله Crash Course برای آموزش شیمی و Coding Train برای آموزش جاوا اسکریپت فعالیت خود را آغاز کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone