🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  3. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  4. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  5. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26753.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

ایلان ماسک وعده داد: ارتقاء سخت افزاری خودروهای قدیمی تسلا با پردازنده جدید

ایلان ماسک اعلام کرده که تسلا احتمالا تا پایان سال جاری برای تجهیز خودروهای قدیمی‌تر خود به چیپ پردازنده جدید و قوی این شرکت اقدام خواهد خواهد کرد. چیپ مذکور به نام FSD اولین نمونه‌ای ...

ایلان ماسک اعلام کرده که تسلا احتمالا تا پایان سال جاری برای تجهیز خودروهای قدیمی‌تر خود به چیپ - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خوانسار استان اصفهان - پردازنده جدید و قوی این شرکت اقدام خواهد خواهد کرد. چیپ مذکور به نام FSD اولین نمونه‌ای است که برای خودروهای تسلا توسط خود این شرکت تولید شده است.

تسلا می‌گوید که این چیپ عملکردی 21 برابر بهتر از چیپ‌های انویدیای مورد استفاده در خودروهای تسلای قدیمی از خود نشان می‌دهد و البته انویدیا - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خوانسار استان اصفهان - در مورد این ادعا - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خوانسار استان اصفهان - با تسلا اختلاف نظر دارد. چیپ جدید تا به حال در خودروهای مدل S، X و 3 تسلا به کار رفته اما قرار است در ادامه در قالب به روزرسانی برای نیم میلیون خودروی تسلا نیز ارائه شود.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خوانسار استان اصفهان

ایلان ماسک قول‌های بزرگی در رابطه با چیپ جدید داده و ادعا کرده که قدرت این چیپ به حدی است که در نهایت می‌تواند نویدبخش ماشین‌های کاملا خودران باشد. برخلاف قدرت بیشتر این پردازنده‌ها، قیمتشان 20 درصد کمتر از چیپ‌های فعلی مدل +HW2 انویدیا بوده و فقط کمی توان بیشتر مصرف می‌کنند.

چیپ - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خوانسار استان اصفهان - FSD جدید تسلا برای تمام خودروهای این شرکت که پیشتر هزینه افزونه Full Self-Driving به مبلغ 6 هزار دلار پرداخت کرده بودند به رایگان در دسترس خواهد بود. به گفته ماسک در مجموع نیم میلیون خودروی تسلا وجود دارند که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند و کسانی که افزونه مذکور را از پیش خریداری کرده‌اند می‌توانند چیپ جدید را به رایگان دریافت کنند.

ماسک گفته با پیشرفت نرم‌افزارها، چیپ جدید منجر به توسعه ماشین‌های کاملا خودران می‌شود

افزونه Full Self-Driving در حال حاضر قابلیت‌های مثل مسیریابی با راننده خودکار را در اختیار صاحبان خودروهای تسلا قرار می‌دهد که به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر خوانسار استان اصفهان - رانندگان برای تغییر لاین، تغییر مسیر بین بزرگراه‌ها و مسیرهای خروجی مورد نظر کمک می‌کند. بدون در اختیار داشتن این افزونه ماشین‌ها فقط به قابلیت راننده خودکار معمولی دسترسی خواهند داشت که سرعت و هدایت ماشین را به صورت اتوماتیک را در دست می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone