🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  4. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  5. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12040.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

قانونی کومی چیست و چرا می‌تواند جایگزینی برای قانون مور در دنیای تراشه باشد؟

«گوردون مور»، هم‌بنیانگذار و رئیس بازنشسته اینتل، فردی است که قانون مور را ایجاد کرده و سال‌هاست در دنیای تراشه مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دهه ۶۰ تا به امروز این قانون پابرجاست و کاربرد ...

«گوردون مور»، هم‌بنیانگذار و رئیس - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لارستان استان فارس - بازنشسته اینتل، فردی است که قانون مور را ایجاد کرده و سال‌هاست در دنیای تراشه مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دهه ۶۰ تا به امروز این قانون پابرجاست و کاربرد دارد. اما با حرکت به سمت لیتوگرافی کوچکتر و تراشه‌های ۱ نانومتری، این قانون شاید با مشکلاتی مواجه شود و صنعت چیپ‌سازی به سراغ قانون کومی برود.

طبق قانون مور، تعداد ترانزیستورهای روی چیپ هر دو سال دو برابر می‌شود. اما هرچه به سمت نانومترهای کوچکتر برویم، این احتمال کمرنگ‌تر می‌شود و شاید نتوان به چنین هدفی دست پیدا کرد. علاوه بر این، چه آینده‌ای در انتظار قانون مور برای لیتوگرافی ۱ نانومتر و کمتر خواهد بود؟

به گفته «راب ایتکن»، - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لارستان استان فارس - مدیر بخش فناوری شرکت ARM که معماری‌اش در تمام تراشه‌های گوشی‌های امروزی وجود دارد، قانون مور برای زمانی که اندازه ترانزیستورها بطور چشمگیری کاهش پیدا می‌کرد، موثر بود. در ابتدا تنها ۲,۲۵۰ ترانزیستور در فضایی با اندازه ۱۲ میلی‌متر مربع قرار می‌گرفت. حالا تعداد این ترانزیستورها به میلیاردها می‌رسد. برای مثال در چیپ M1 اپل که با نود ۵ نانومتری TSMC به تولید می‌رسد، ۱۶ میلیارد ترانزیستور وجود دارد.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر لارستان استان فارس

با توجه به این افزایش خارق‌العاده، ایتکن باور دارد که صنعت فناوری دیگر نمی‌تواند تنها روی افزایش قدرت پردازشی تمرکز کند:

«کاملا مشخص است که نقشه راه دنیای فناوری نمی‌تواند تنها - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لارستان استان فارس - روی افزایش قدرت پردازشی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لارستان استان فارس - تراشه‌ها - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لارستان استان فارس - تمرکز داشته باشد. دستیابی به قدرت و عملکرد بالاتر از چیپ‌های حال حاضر، اولویت اصلی قرار دارد و توان به ازای وات تغییر نمی‌کند. اما موضوع فراتر از - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لارستان استان فارس - وات می‌رود و به انرژی می‌رسد، میزان انرژی که در گذر زمان - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لارستان استان فارس - مصرف می‌کند.»

در حالی که قانون مور معیاری برای اندازه‌گیری توان پردازشی یک چیپ - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لارستان استان فارس - به - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لارستان استان فارس - حساب می‌آید، قانون کومی در سال ۲۰۱۰ - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لارستان استان فارس - ایجاد شد تا تعداد محاسبات به ازای هر ژول انرژی مصرف شده را اندازه بگیرد. از سال ۱۹۴۵ تا ۲۰۰۰، این عدد هر ۱۸ ماه دو برابر شد. پس - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لارستان استان فارس - از سال ۲۰۰۰، این مقدار کاهش داشته و هر ۲.۶ سال یکبار این عدد دو برابر می‌شود.

قانون کومی و حفظ زمین

به گفته ایتکن، قانون کومی بیشتر با نحوه تجربه رایانش توسط کاربران ارتباط دارد:

«قانون کومی بیشتر به نحوه تجربه‌ای که کاربران امروزی از دنیای محاسبات دارند، مربوط می‌شود و البته راهی برای ایجاد نقشه راه آینده دنیای فناوری است. زندگی دیجیتال ما به سمتی حرکت می‌کند که از چندین دستگاه استفاده می‌کنیم و شارژدهی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لارستان استان فارس - باتری و همچنین عملکرد به ازای وات، اهمیت بالاتری نسبت به توان خالص بطور جداگانه دارد.»

به اعتقاد ایتکن، شرکت‌ها دیگر نباید توان پردازشی را بالاتر از صرفه‌جویی انرژی و حفظ زمین قرار دهند. به گفته مدیر فناوری آرم، قانون مور و کومی، قوانین طبیعت نیستند، بلکه راهکاری برای تعیین مسیر دنیای فناوری به - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لارستان استان فارس - حساب می‌آیند و ما می‌توانیم از - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لارستان استان فارس - آن‌ها در مسیری که قرار داریم، استفاده کنیم. قانون مور  باعث شده تولیدکنندگان روی افزایش توان پردازشی در گذر زمان تمرکز کنند.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر لارستان استان فارس

قانون کومی اما روی این موضوع تمرکز دارد که چه تعداد محاسبات می‌توان از هر واحد انرژی مصرف شده بدست آورد. این قانون بیشتر با طبیعت و محیط زیست سازگار است و به گفته ایتکن، دستیابی به بالاترین عملکرد به ازای وات چیزی است که - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لارستان استان فارس - از ابتدا در DNA این صنعت وجود داشته:

«ارتباطات و اتصالات نباید به قیمت سیاره ما انجام شوند. - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لارستان استان فارس - برای به - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لارستان استان فارس - حداقل رساندن تاثیرات زیست محیطی فناوری‌مان، امیدواریم از مهارتمان در محاسبات با مصرف انرژی کم استفاده کنیم تا به کارکرد بالاتری به ازای وات برسیم. اینکار فرصت منحصر به‌فردی برایمان ایجاد می‌کند تا در کنار افزایش ارتباطات، میزان مصرف کربن را کاهش دهیم.»

با وجود اینکه به علت گرمایش جهانی و تغییرات اقلیمی توجه زیادی به مصرف انرژی و انتشار دی‌اکسید کربن می‌شود، قانون مور هنوز چند سالی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لارستان استان فارس - فرصت دارد تا در صنعت تراشه‌سازی مورد استفاده قرار بگیرد. TSMC امسال تراشه‌های ۴ نانومتری می‌سازد و از نیمه دوم سال آینده میلادی به سراغ چیپ‌های ۳ نانومتری می‌رود.

TSMC و سامسونگ همچنین می‌خواهند تراشه‌های ۲ نانومتری بسازند، اما زمانی که به سراغ لیتوگرافی ۱ نانومتری بروند، چه آینده‌ای در انتظار این صنعت خواهد بود؟ هنوز بطور دقیق جوابی برای این سوال نداریم.

با این وجود در گذشته برخی کمپانی به سراغ فناوری‌های جدیدی مانند لیتوگرافی به وسیله اشعه ماوراءبنفش یا EUV رفته‌اند که امکان قرارگیری میلیاردها ترانزیستور روی ویفرها را ممکن می‌کند. برخی از این فناوری‌ها برای زنده ماندن قانون مور توسعه یافته‌اند.

با وجود چنین تلاش‌هایی، روزی می‌رسد که سازندگان چیپ بجای توان پردازشی روی مصرف انرژی تمرکز کند و قانون کومی چنین کاری را ممکن می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone