🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  3. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  4. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  5. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34500.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

میثم سیدصالحی مدیرعامل منظومه جام جم شد

«میثم سیدصالحی» که مدیریت پیام رسان سروش را برعهده داشت تغییر سمت پیدا کرده و مدیرعامل منظومه فرهنگی رسانه‌ای جام جم شده است. این خبر توسط خود سایت جام جم آنلاین و رییس هیات مدیره ...

«میثم سیدصالحی» که مدیریت پیام رسان سروش را برعهده داشت تغییر سمت پیدا کرده و مدیرعامل منظومه فرهنگی رسانه‌ای جام جم شده است. این خبر توسط خود سایت جام جم آنلاین و رییس هیات مدیره این سازمان تایید شده و اعلام شده که به زودی مدیر جدید پیام رسان سروش مشخص می‌شود.

«غلامرضا نوری» رییس هیات مدیره جام جم خبر داده که منظومه فرهنگی رسانه‌ای جام - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - جم با تکیه بر سابقه روزنامه جام جم (روزنامه صدا و سیما) در کنار حوزه مطبوعات، در فضای مجازی هم قصد دارد تبدیل به یکی از بازیگران بزرگ شود و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - با حمایت معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما تبدیل به یک هلدینگ بزرگ در حوزه‌های متنوع رسانه مجازی است:

«یکی از مهم‌ترین ماموریت های این منظومه ایجاد «نهضت تولید محتوا» در فضای نوین رسانه است. و به همین منظور - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - در حال - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - ایجاد موسسات و شرکتهای تخصصی و جذب سرمایه گذار و تاسیس صندوق سرمایه گذاری توسعه محتوای فضای مجازی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - هستیم. تا تعیین مدیر جدید پیام رسان سروش ، آقای فرهاد مرادی به عنوان مدیر روابط - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - عمومی این پیام رسان ، پاسخگوی همکاران رسانه ای - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - هستند.»

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران

با اینکه بعد از منتشر شدن این خبر، برخی سایت‌ها اعلام کردند که حکم تغییر سمت میثم سیدصالحی از سوی خود مجموعه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - سروش تکذیب شده، - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - ولی پیگیری‌های دیجیاتو از جام جم حکایت از این دارد که این حکم صد در صد صادر شده و علنی است و جلسات استقرار سیدصالحی در حال برگزاری است. - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - همچنین به نظر می‌رسد «فرهاد مرادی» - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - که پیش‌تر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - مدیریت روابط عمومی این مجموعه را برای مدتی برعهده داشت، دوباره به همین سمت منصوب شده و مدیرعامل قبلی سروش یعنی «سید جعفر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - خورشاد» در حال حاضر ریاست شرکت توسعه و فناوری سروش را بر عهده دارد که حوزه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - تکنولوژی و کارهای IT این اپلیکیشن را انجام می‌دهد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران
تصویری از جلسه فروردین ماه که - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - «پیام رسان سروش» به منظومه جام جم پیوست

در اواسط فروردین ماه امسال بود که سهام شرکت سروش رسانه که یک شرکت فنی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - وابسته به صندوق بازنشستگی سازمان صدا و سیما است به منظومه فرهنگی رسانه ای جام جم که یک موسسه تخصصی فرهنگی ،رسانه ای است منتقل شد و پیام رسان سروش رسما زیرنظر مجموعه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - جام جم قرار گرفت.

ناگفته نماند در روزهای اخیر پیام رسان سروش با یک ریزش چند میلیونی کاربر مواجه بوده و چالش‌های جدیدی در پیش روی خود دارد که باید - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - دید آیا مدیرعامل جدید این مجموعه خواهد توانست از آنها گذر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابلسر استان مازندران - کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone