🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  2. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  4. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  5. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34498.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

شصتمین پرتاب موفق اسپیس اکس؛ راکت فالکون 9 محموله سنگینی را به فضا ارسال کرد [تماشا کنید]

اسپیس اکس ساعاتی قبل برای دومین بار ماهواره سنگینی را به فضا ارسال کرد؛ تلستار 18 ونتِیج به فضا فرستاده شد تا ارتباطات مورد نیاز برای ساکنین بخش هایی از آسیا و اقیانوسیه را فراهم ...

اسپیس - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - اکس ساعاتی قبل - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - برای دومین بار ماهواره سنگینی را به فضا ارسال کرد؛ تلستار 18 ونتِیج به فضا فرستاده شد تا ارتباطات مورد نیاز برای ساکنین - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - بخش هایی از آسیا و اقیانوسیه را فراهم کند. بوستر راکت فالکون 9 نیز با موفقیت روی کشتی فرود آمد. پرتاب در حالی انجام شد که شرایط آب و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - هوایی چندان مساعد نبود.

محموله راکت فالکون 9 جرمی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - برابر با 7060 کیلوگرم داشت و از پایگاه کیپ کاناورال به فضا ارسال شد. در برنامه زمان بندی شده اسپیس اکس هوا طوفانی بود و رعد و برق های - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - متعددی اتفاق می افتاد. به همین دلیل ارسال با 77 دقیقه تأخیر انجام شد و در نهایت در ساعت 00:45 به وقت منطقه زمانی شرقی (09:25 دقیقه امروز به وقت ایران) راکت فالکون 9 از زمین برخواست.

در تیر ماه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - سال جاری نیز این شرکت ماهواره های - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - دیگری از سری تلستار را به فضا ارسال کرده بود که با جرم 7076 کیلوگرمی رکورد ارسال سنگین ترین ماهواه ارتباطی تجاری ارسال شده به فضا را شکسته بود.

در نهایت بخش اول راکت ارسالی روی کشتی هدایت پذیر از راه دور در اقیانوس اطلس فرود آمد تا در آینده مجدداً مورد استفاده قرار گیرد. این شصتمین مأموریت موفق راکت های فالکون اسپیس اکس است.

این شرکت از مدت ها پیش در تلاش بود کلاهک راکت های فالکون 9 را در تورهایی قرار گرفته در کشتی فرود بیاورد تا - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - در آینده مجدداً از آنها بهره ببرد البته این بار چنین برنامه ای در کار - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - نبود.

کمی بیش از نیم ساعت بعد مرحله دوم راکت فالکون 9 فعال شد تا محموله را برای قرار گیری در مدار تنظیم کند. در چند هفته آتی ماهواره در مکان دقیق بر فراز منطقه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - آسیا-اقیانوسیه قرار می گیرد و پهنای باند مورد نیاز برای جنوب شرق آسیا، مغولستان، استرالیا، - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - نیوزلند و شمال اقیانوس آرام را فراهم می کند.

در محموله - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - بعدی قرار است ماهواره نظارتی ویژه ای متعلق به آرژانتین به فضا ارسال شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone