🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34499.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

کاربران سیستم عامل مک هدف جاسوسی اپلیکیشن منتسب به ترند میکرو

به تازگی مشخص شده برخی از اپ های سیستم عامل مک در اپ استور رفتاری مشابه با جاسوس افزارها داشته و حتی بعضی از آنها مدعی محافظت از کاربر در برابر بد افزارها و برخی ...

به تازگی مشخص شده برخی از اپ های سیستم عامل مک در اپ استور رفتاری مشابه با جاسوس افزارها داشته و حتی بعضی از آنها مدعی محافظت از کاربر در برابر بد افزارها و برخی منتسب به شرکت امنیتی ترند میکرو هستند.

گزارش شده که اپ غیر رایگان Adware Doctor که - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - امتیازهای بالایی هم در اپ استور ویژه مک دارد در خفا داده های تاریخچه وبگردی کاربران و برخی اطلاعات دیگر را استخراج می - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کند. البته مدت کوتاهی بعد از این خبر اپل اپلیکیشن را از روی فروشگاه خود حدف کرد. سپس مشخص شد که کاربری در توییتر از ماه گذشته میلادی هم در این باره هشدار داده بوده ولی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اپل در این باره اقدامی انجام نداد.

وبسایت 9to5Mac هم اخیراً به اپ های دیگری اشاره کرده که بد افزار به نظر می رسند. عجیب تر این که یکی از این موارد به شرکت امنیتی ترند میکرو نسبت داده شده است. این اپ ها شامل Dr. Unarchiver ،Dr. Cleaner و Open - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - Any Files: RAR Support هستند. با توجه به عدم اظهار نظر ترند میکرو در این باره نمی توان تأیید کرد که واقعا توسط این شرکت توسعه یافته اند.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

مشکلی این اپ ها این است که مشخص نیست دقیقاً چه کاری انجام می دهند. به عنوان نمونه Dr. Unarchiver که دوازدهمین اپ محبوب در ایالات متحده است، ادعا می کند فایل های بی مصرف را حذف می کند اما وقتی کاربر دسترسی مورد نیاز را به آن می دهد، اپ کارهای بیشتری انجام می دهد.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

این اپ اطلاعات تاریخچه وبگردی مرتبط با مرورگرهای سافاری، کروم، و فایرفاکس را استخراج می کند، لیستی از اپ های نصب شده روی کامپیوتر کاربر را ایجاد می کند و تاریخچه جستجوی گوگل را ذخیره می کند. در نهایت تمامی این اطلاعات - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - را به سرور ناشر آن که احتمالاً ترند میکرو است ارسال می کند.

البته باید اشاره کرد که پیش - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از این هم اپ های ضد بد افزار که خود به بد افزار آلوده بودند در فروشگاه اپلیکیشن های اپل مشاهده شده بودند. اپ هایی که وبسایت 9to5Mac به آنها اشاره کرده - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اکنون از اپ استور مک حذف شده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone