🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  2. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  3. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  4. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  5. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22839.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

بریتانیا: دولت روسیه مسئول حملات سایبری به سایت‌های گرجستان است

دولت بریتانیا عنوان کرده که مسئولیت حملات سایبری گسترده به بیش از ۲۰۰۰ وب سایت کشور گرجستان در سال گذشته، دولت روسیه است. این ادعا را خود کشور گرجستان و آمریکا نیز تایید می‌کنند، اما ...

دولت بریتانیا عنوان کرده که مسئولیت حملات - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زرندیه استان مرکزی - سایبری گسترده به بیش از ۲۰۰۰ وب سایت کشور - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زرندیه استان مرکزی - گرجستان در سال گذشته، دولت روسیه است. این ادعا را خود - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زرندیه استان مرکزی - کشور گرجستان - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زرندیه استان مرکزی - و آمریکا نیز تایید می‌کنند، اما روسیه آن را از اساس کذب خوانده است.

دولت بریتانیا می‌گوید آژانس امنیتی ارتش روسیه که با نام GRU نیز شناخته می‌شود، مسئول حملات سایبری به دولت گرجستان برای از بین بردن حاکمیت آن‌ها بوده است. وزیر پیشین این کشور نیز اقدامات دولت روسیه را غیر قابل - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زرندیه استان مرکزی - قبول - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زرندیه استان مرکزی - می‌داند. البته بر اساس گزارش‌های رسانه ملی داخلی روسیه به نام RIA، - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زرندیه استان مرکزی - وزیر امور خارجه روسیه هرگونه مشارکتی در این حملات سایبری را رد کرده - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زرندیه استان مرکزی - است.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زرندیه استان مرکزی

با این حال مرکز - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زرندیه استان مرکزی - امنیت ملی سایبری بریتانیا (NCSC) مطمئن است که - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زرندیه استان مرکزی - روسیه در هک - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زرندیه استان مرکزی - وب سایت‌های بی‌شمار کشور گرجستان منجمله سایت رسمی ریاست جمهوری و همچنین سایت رسمی رسانه ملی این کشور نقشی پررنگ داشته است. بر اساس گفته‌های این سازمان، حملات GRU، اولین حملات گسترده سایبری است که از سال ۲۰۱۷ تاکنون سابقه نداشته است. سازمان NCSC عنوان می‌کند که روسیه بارها به دولت‌های همسایه خود حمله کرده که نمونه آن، قطع شبکه برق اوکراین در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ است.

وزیر پیشین کشور گرجستان در این رابطه می‌گوید:

حملات سایبری بی‌پروای GRU علیه دولت و حاکمیت آزاد و مستقل گرجستان، تحت هیچ شرایطی پذیرفته نیست. دولت روسیه انتخابات - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زرندیه استان مرکزی - ساده‌ای دارد: به این حملات خشن خود علیه دولت‌های دیگر ادامه دهد، یا این که به همکاری مسئول تبدیل شود که به قوانین احترام می‌گذارد.

از پیامد‌های هک وب سایت‌های کشور گرجستان می‌توان به تغییر صفحه اصلی آن‌ها به تصویر رئیس جمهور پیشین این کشور به نام میخائیل ساکاشویلی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زرندیه استان مرکزی - اشاره کرد که در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر زرندیه استان مرکزی - این کشور تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و تابعیت کشور گرجستان نیز از او سلب شده است. در کنار تصویر او، جمله «برخواهم گشت» نوشته شده است. در هر صورت باید دید که آیا روسیه باز هم به حملات سایبری خود ادامه می‌دهد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone