🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  2. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  4. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  5. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33017.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

انتشار رندرهای رسمی از هواوی میت 20 به همراه لیست قیمت موبایل‌های این خانواده

طی هفته ای که گذشت شاهد انتشار چندین رندر مطبوعاتی از موبایل هواوی میت 20 پرو بودیم که شمایل کلی دستگاه را به نمایش در می آوردند. حالا نوبت به مدل استاندارد هواوی میت 20 ...

طی هفته ای که گذشت شاهد انتشار چندین رندر مطبوعاتی از موبایل هواوی میت 20 پرو بودیم که شمایل کلی دستگاه را به نمایش در می آوردند. حالا نوبت به - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مدل استاندارد هواوی میت 20 رسیده تا سوژه آخرین افشاگری ها باشد و اخیراً رندرهایی رسمی از این اسمارت فون اندک ارزان قیمت تر در فضای مجازی منتشر شده است.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی

با نگاهی به - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - این تصاویر، پنل جلویی میت 20 چند تفاوت مهم با میت 20 پرو دارد. پیش از هر چیز نمایشگر امولد، لبه تا لبه و 6.3 اینچی میت 20 پرو جای خود را به پنلی تخت و 6.5 اینچی در میت 20 داده که انتظار می رود از نوع LCD باشد. از نظر حاشیه نمایشگر به نظر می رسد که حاشیه زیرین میت 20 اندکی از مدل پیشرفته تر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کمتر است و در کنار حاشیه های باریک طرفین و بریدگی قطره ای شکل نمایشگر، نسبت نمایشگر به بدنه بالایی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ارائه می کند. گفتنی است که در بریدگی این موبایل، خبری از تعبیه تکنولوژی تشخیص سه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بعدی چهره نیست.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی

از نظر پنل پشتی، میت 20 کاملاً به میت 20 پرو شبیه است اما صرفاً یک تفاوتی اساسی با آن دارد؛ اسکنر اثر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - انگشت میت 20 پرو برخلاف اسکنر میت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - 20 که زیر ماژول های دوربین قرار گرفته، زیر نمایشگر تعبیه خواهد شد. حالا که صحبت از دوربین شد باید افزود که دوربین - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اصلی میت 20 رزولوشنی 20 مگاپیکسلی دارد و از یک سنسور - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مونوکروم 12 مگاپیکسلی و یک سنسور عریض 8 - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مگاپیکسلی بهره می برد.

از رندرهای هواوی میت 20 که بگذریم اخیراً قیمت گذاری دیوایس های این - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - خانواده نیز فاش شده است. باید اشاره کرد که قیمت های افشایی، قیمت هایی هستند که به خرده فروشان سخت افزار ارائه می شود و بنابراین مشتریان در نهایت باید چیزی معادل 50 الی 100 دلار بیشتر بپردازند. نکته دیگر هم اینکه که قیمت های فاش شده، به فرانک سوییس هستند.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی

بنابر لیست منتشر شده، هواوی میت 20 128 گیگابایتی با قیمت 799 فرانک یا 805 دلار لیست شده که این یعنی قیمت مشتریان چیزی بین 850 الی 900 دلار خواهد بود. متاسفانه میزان حافظه رم مشخص نشده اما با درنظرگیری موبایل های قبلی هواوی، احتمالاً باید - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - منتظر حافظه 4 گیگابایتی رم باشیم. این موبایل ضمناً در رنگ های مشکی، آبی و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شفقی از راه می رسد.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی

وقتی نوبت به هواوی میت 20 پرو می رسد، قیمت پایه به 999 فرانک افزایش - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می یابد که حدوداً معادل 1010 دلار است و احتمالاً در - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - قیمت نهایی مصرف کننده به 1100 دلار - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - برسد. درست مثل مدل - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - استاندارد، این مدل هم به 128 گیگابایت حافظه داخلی تجهیز شده اما همراه با حافظه رم 6 گیگابایتی از راه می رسد. میت 20 پرو هم در همان سه رنگ مدل استاندارد عرضه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کی بانو نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
خدمات شرکت تعمیرچی در نقده واقعا عالی هست. من عینی شاهد تعمیر کولر گازی دوو XV-S096UH2 در خانه یکی از دوستانم بودم و خیلی راضی بودم. فنی ها با تخصص و حرفه ای بودند و مشتری هم از انجام کار بسیار راضی بود. نه تنها مشکل کولرش حل شد، بلکه طرز رفتار اعتماد برانگیز فنی ها هم برای مشتری ارزشمند بود. من به شدت توصیه می کنم شرکت تعمیرچی رو به هرکی که مشکلی در کولرش داره



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone