🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  2. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  3. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  4. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  5. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19199.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

شکست آیفون ۱۲ پرو مکس از شیائومی می ۱۱ در تست سرعت وای فای [تماشا کنید]

شیائومی به تازگی از گوشی می ۱۱ رونمایی کرده و حالا شاهد انتشار ویدیویی از مقایسه سرعت وای فای این دستگاه و پرچمدار گران قیمت آیفون ‍۱۲ پرو مکس به وسیله روتر «AX6000» با پشتیبانی از ...

شیائومی به تازگی از گوشی می ۱۱ رونمایی کرده و حالا شاهد انتشار ویدیویی از مقایسه سرعت وای فای این دستگاه و پرچمدار گران قیمت آیفون ‍۱۲ پرو مکس به وسیله روتر «AX6000» با پشتیبانی از وای فای 6E هستیم.

روتور شیائومی AX6000 از ۵۱۲ مگابایت رم بهره می‌برد و از اتصال همزمان ۲۴۸ دستگاه پشتیبانی می‌کند. پهنای باند این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نی ریز استان فارس - روتر به ۸۰۰ مگابیت بر ثانیه می‌رسد. - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نی ریز استان فارس - به تازگی عملکرد این روتر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نی ریز استان فارس - به همراه جدیدترین پرچمدارهای شیائومی و اپل در یک استادیوم فوتبال و با فاصله یکسان آزمایش شده است.

این مقایسه در سه مرحله انجام می‌شود و در تمام آن‌ها روتر در مرکز استادیوم قرار گرفته و گوشی‌ها از آن دورتر می‌شوند. در تمام این آزمایش‌ها، شیائومی می ۱۱ - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نی ریز استان فارس - در مقایسه با آیفون ۱۲ پرو مکس سرعت بالاتری دارد. شیائومی تنها با انتشار یک ویدیو توانسته عملکرد بالای روتر و پرچمدار خود را به نمایش بگذارد.

در اولین مرحله این گوشی‌ها در فاصله ۵۳ متری از روتر قرار می‌گیرند که پرچمدار شیائومی به سرعت ۷۷۴ مگابیت بر ثانیه و نماینده اپل به سرعت ۴۱۵ مگابیت بر ثانیه دست پیدا می‌کند. در مرحله دوم فاصله به ۱۱۴ متر افزایش پیدا می‌کند و سرعت این پرچمدارها به ترتیب به ۶۵۹ و ۳۵۸ مگابیت بر ثانیه کاهش پیدا می‌کند.

در مرحله سوم فاصله گوشی‌ها از روتر به ۱۶۱ متر افزایش پیدا می‌کند. در این مرحله سرعت وای فای شیائومی می ۱۱ برابر ۵۱۱ مگابیت بر ثانیه است و سرعت آیفون ۱۲ پرو مکس به ۲۴۱ مگابیت بر ثانیه می‌رسد.

روتر جدید این کمپانی کمتر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نی ریز استان فارس - از یک هفته دیگر یعنی در تاریخ ۱۹ دی ماه با قیمتی نزدیک به ۹۰ - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نی ریز استان فارس - دلار وارد بازار می‌شود. این محصول از ۶ تقویت‌کننده سیگنال مستقل بهره می‌برد و می‌تواند مکان‌های بزرگی را پوشش دهد. در حال حاضر شیائومی درباره امکان عرضه بین‌المللی این روتر اطلاعاتی منتشر نکرده است.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نی ریز استان فارس

می ۱۱ جدیدترین پرچمدار شیائومی و اولین گوشی دنیا با چیپ قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ محسوب می‌شود که با وجود هزینه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نی ریز استان فارس - یکسان ساخت با آیفون ۱۲، با قیمت پایه ۶۱۲ دلار به فروش می‌رسد. شیائومی توانسته در فروش اولیه، ۳۵۰ هزار دستگاه از آن - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نی ریز استان فارس - را در مدت ۵ دقیقه بفروشد.

این گوشی هوشمند از رابط کاربری MIUI 12.5 بهره می‌برد و دارای دوربین اصلی سه گانه است. انتظار می‌رود در آینده نزدیک از نسخه پرو آن رونمایی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نی ریز استان فارس - شود و اخیرا یک رندر از پنل پشتی آن منتشر شده است.

اپل چندین ماه پیش از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی کرد که گران‌ترین آن‌ها، آیفون ۱۲ پرو مکس نام دارد که از دوربین متفاوتی نسبت به برادران خود بهره می‌برد. این دستگاه با قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone