🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  2. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  3. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  4. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  5. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19205.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

هکرهای SolarWinds به سورس کدهای مایکروسافت دسترسی پیدا کرده‌اند

مایکروسافت می‌گوید هکرهایی که حدوداً یک ماه قبل به چندین وزارتخانه آمریکا حمله کردند، پس از نفوذ به سیستم‌های این شرکت به سورس کدها دسترسی پیدا کرده‌اند. مایکروسافت می‌گوید هکرهایی که اواخر سال ۲۰۲۰ با ...

مایکروسافت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کمیجان استان مرکزی - می‌گوید هکرهایی که حدوداً یک ماه قبل به چندین وزارتخانه آمریکا حمله کردند، پس از نفوذ به سیستم‌های این شرکت به سورس کدها دسترسی پیدا کرده‌اند.

مایکروسافت می‌گوید هکرهایی که اواخر سال ۲۰۲۰ با هک کردن نرم افزار شرکت SolarWinds به چندین وزارتخانه آمریکا حمله کردند، با نفوذ به سیستم‌های درونی این شرکت تعدادی از اکانت‌ها را هک کرده و از طریق آنها به مخازن سورس کدها دسترسی پیدا کرده‌اند. البته این شرکت اضافه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کمیجان استان مرکزی - می‌کند که هکرها تغییری در کدها ایجاد نکرده‌اند چرا که اکانت‌های هک شده تنها مجوز دیدن کدها را داشته‌اند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کمیجان استان مرکزی

مایکروسافت تأکید می‌کند که هکرها با وجود دیدن سورس کدهای این شرکت توانایی ترفیع حمله و نفوذ به سیستم‌ها تولید، داده‌های مشتریان یا سوءاستفاده از محصولات مایکروسافت برای حمله به مشتریان را نداشته‌اند. مایکروسافت ۱۷ دسامبر اعتراف کرد که از پلتفرم SolarWinds Orion در شبکه درونی خود استفاده کرده است.

چند روز قبل از این حمله گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد هکرها با هک کردن نرم افزارهای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کمیجان استان مرکزی - شرکت SolarWinds و جاسازی بدافزار درون بروزرسانی پلتفرم Orion به چندین شرکت خصوصی آمریکایی و آژانس‌های - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کمیجان استان مرکزی - دولتی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کمیجان استان مرکزی - حمله سایبری کرده‌اند. مایکروسافت یکی از این شرکت‌ها - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کمیجان استان مرکزی - بود و متوجه آلودگی شبکه خود شد که بوسیله بروزرسانی Orion انجام شده بود.

مایکروسافت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کمیجان استان مرکزی - دسترسی هکرها به سورس کدهای این شرکت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کمیجان استان مرکزی - و مشاهده آنها را کم اهمیت جلوه داده و مدعی است تهدید بزرگی برای این شرکت محسوب نمی‌شود. مایکروسافت اضافه کرد: «امنیت محصولات ما به محرمانه بودن سورس کدها وابسته نیست، بنابراین دیدن - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کمیجان استان مرکزی - آن‌ها تأثیری در ترفیع ریسک ندارد.»

مایکروسافت پس از لو رفتن سورس کد بسیاری از محصولات خود از جمله ویندوز 10، ویندوز XP، ویندوز 2000، - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر کمیجان استان مرکزی - ویندوز سرور 2003، ویندوز NT و ایکس باکس سیاست محرمانه بودن آن‌ها را از میان برداشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone