🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  2. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  4. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  5. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19201.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

افشای نتایج بنچمارک پردازنده اینتل Core i9-11900K: عملکردی بالاتر از AMD

AMD با معرفی پردازنده‌های رایزن ۵۰۰۰، یک شوک بزرگ به این بخش از بازار وارد کرد. عملکرد تک هسته‌ای این نسل از پردازنده‌های اینتل بالاتر است، با این حال بنچمارک اینتل Core i9-11900K از عمر کوتاه ...

AMD با معرفی پردازنده‌های - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بهشهر استان مازندران - رایزن ۵۰۰۰، یک شوک بزرگ به این بخش از بازار وارد کرد. عملکرد تک هسته‌ای این نسل از پردازنده‌های اینتل بالاتر است، با این حال بنچمارک اینتل Core i9-11900K از عمر کوتاه این برتری - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بهشهر استان مازندران - خبر می‌دهد و اینتل با - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بهشهر استان مازندران - عرضه نسل یازدهم پردازنده‌های دسکتاپ خود به نام «راکت لیک»، دوباره در صدر قرار می‌گیرد.

به تازگی نتایج بنچمارک CPU-Z پردازنده نسل یازدهمی اینتل Core i9-11900K - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بهشهر استان مازندران - توسط یک حساب توییتری به نام «HXL» منتشر شده که عملکرد آن در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای را مشخص می‌کند.

این پردازنده اینتل توانسته در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای توانسته به ترتیب امتیازهای ۶۹۵ و ۶۵۲۲ را کسب کند. با توجه به چنین امتیازهایی، اینتل Core i9-11900K در بخش چند هسته‌ای تا ۱۵ درصد از اینتل Core i7-10700K سریعتر است و عملکردی مشابه با رایزن 7 5800X - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بهشهر استان مازندران - دارد.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر بهشهر استان مازندران

در بخش تک هسته‌ای، پردازنده نسل یازدهمی اینتل تا ۲۵ درصد از Core i7-10700K و تا ۱۹ درصد از Core i9-10900K سریعتر است. در این بخش نماینده اینتل موفق به شکست رایزن 7 5800X و رایزن - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بهشهر استان مازندران - 9 5950X شده که البته اختلاف آن‌ها در محدوده ۵ تا ۷ درصد قرار دارد.

در صورتی که نتایج بنچمارک CPU-Z‌ صحت داشته باشند، اینتل امسال پردازنده‌های قدرتمندی را برای گیمرها وارد بازار می‌کند. با وجود چنین موضوعی، AMD همچنان از نظر مصرف بهینه انرژی بالاتر از رقیب دیرینه خود قرار می‌گیرد چرا که نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل همچنان با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری به تولید می‌رسند و پردازنده‌های ۱۰ نانومتری «Alder Lake-S» اینتل در نیمه دوم ۲۰۲۱ وارد بازار می‌شوند.

بالاترین پردازنده سری راکت لیک به ۸ هسته - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بهشهر استان مازندران - و ۱۶ رشته مجهز می‌شود که اگرچه نسبت به Core - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بهشهر استان مازندران - i9-10900K با ۱۰ هسته و ۲۰ رشته در مرحله پایینتری قرار می‌گیرد، اما به علت استفاده از معماری جدید عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. انتظار می‌رود پردازنده‌های راکت لیک در نمایشگاه CES 2021 معرفی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بهشهر استان مازندران - شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone