🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22845.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

استارتاپ «پیاده» ۳۰ نفر از اعضای خود را تعدیل کرد؛ اما کماکان به فعالیت ادامه می‌دهد

نویسنده این یادداشت «لنا وفایی»، مدیرعامل استارتاپ پیاده است.  استارتاپ «پیاده» در ابتدای سال ۹۸، که تا آن زمان به معرفی مکان‌ها و رویدادهای تفریحی باکیفیت در تهران می پرداخت، در استراتژی کسب و کار ...

نویسنده این یادداشت «لنا وفایی»، مدیرعامل استارتاپ پیاده است. 

استارتاپ «پیاده» در ابتدای سال ۹۸، که تا آن زمان به معرفی مکان‌ها و رویدادهای تفریحی باکیفیت در تهران - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جوانرود استان کردستان - می پرداخت، در استراتژی کسب و کار خود تغییراتی ایجاد کرد. ما تصمیم گرفتیم تا به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جوانرود استان کردستان - یک مارکت‌پلیس برای فروش برنامه‌های تفریحی (تجربه) تبدیل شویم و این امکان را به کسب و کارهای شهری و شهروندان بدهیم تا با استفاده از مهارت‌ها و ظرفیت‌های خود یک رویداد تفریحی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جوانرود استان کردستان - بسازند و آن را در مارکت‌پلیس «پیاده» ارائه دهند. بعد از چند ماه کار و تلاش برای تحلیل - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جوانرود استان کردستان - بازار و تغییر ساختار و طراحی محصول جدید، ۳۱ شهریور ۹۸، با هدف گسترش تنوع در بازار تفریح و گردشگری، فروش B2C خود را آغاز کردیم.

هم‌زمان سرمایه‌ی اولیه‌ای - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جوانرود استان کردستان - برای محصول، نزدیک به ۱ میلیارد تومان از سمت یک سرمایه‌گذار فرشته جذب کردیم. از آنجایی که استراتژی ما برای رشد نسبتا Aggressive بود و یک SME در مقیاس متوسط بودیم، به سرمایه بیشتری برای ادامه کار نیاز داشتیم. بنابراین دوباره اقدام به جذب سرمایه کردیم و با چندین VC (سرمایه‌گذار خطرپذیر) مذاکرات را ادامه دادیم. در حالی که فروش پیاده به طور متوسط هفتگی ۱۱٪ رشد داشت، از سمت یک VC معتبر «ترم شیت» دریافت کرده بودیم و با چندی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جوانرود استان کردستان - دیگر در مرحله راستی آزمایی بودیم، قیمت بنزین ۳ برابر شد و اینترنت‌ به مدت ۲ هفته قطع شد.

حدود یک هفته که از قطعی اینترنت گذشت ما مجددا تماس‌هایمان را با سرمایه‌گذاران از سر گرفتیم. سرمایه‌گذار فرشته ما کماکان همراه بود اما شرکت سرمایه‌گذاری که به ما «ترم‌ شیت» داده بود دیگر اولویت - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جوانرود استان کردستان - سرمایه‌گذاری نداشت، حتی پیشنهاد متفاوت هم نداد و هیچ تلاشی برای ادامه مذاکره نکرد. باقی سرمایه‌گذاران هم ریسک ما را بسیار بالا می‌دیدند. از آنجایی که آینده نزدیک برای جذب سرمایه و کلا اقتصاد کشور خیلی روشن و مثبت نبود تصمیم گرفتیم تا هزینه‌های - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جوانرود استان کردستان - خود را کاهش دهیم و برای این کار مجبور بودیم تا تعدادی از افراد تیم را تعدیل کنیم، حدود ۱۰ نفر. اولین تجربه تعدیل در پیاده بود - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جوانرود استان کردستان - و به هیچ وجه پروسه‌ای خوشایند نبود. اما با هزینه‌های بالا، درآمدی نوپا و سرمایه اولیه رو به اتمام، چاره‌ای نبود جز اینکه در جهت بقا هزینه‌ها را کاهش - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جوانرود استان کردستان - دهیم، ولی کماکان به دنبال سرمایه (مقدار کمتر و با شرایطی متفاوت‌تر) بودیم. پس از تعدیل در ابتدای آذر، یک ماه به خود فرصت دادیم که جذب سرمایه کنیم تا بتوانیم باقی افراد تیم را نگه داریم. دی ماه هم گذشت و به هزار و یک دلیل سرمایه‌ای جذب نشد. نهایتا برای حفظ پیاده، مجبور به تعدیل ۲۰ نفر دیگر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جوانرود استان کردستان - از همکاران خود شدیم. تیم ما یک شبه ۶ نفره شد و دفتر ما از ساختمان ۹۰ ساله‌ای که بر خیابان انقلاب بود، به فضای کار اشتراکی «زاویه» انتقال پیدا کرد.

هر کس تجربه‌اش را داشته باشد می داند که تعدیل نیرو پروسه‌ای ساده و خوش‌آیند - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جوانرود استان کردستان - نیست. اما تمامی همکارانی که از ما جدا شدند، با شجاعت تمام و همدلی فراوان به این خبر واکنش نشان دادند و - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جوانرود استان کردستان - یاد و خاطرات خوش ۲ الی ۳ سال همکاری را زنده نگه داشتند. خیلی از افرادی که جدا شدند، درخواست‌شان از بقیه افراد تیم بقای پیاده بود. درخواست و رفتار آنها به باقی افراد تیم دلگرمی و انگیزه‌ی بسیار بالایی برای ادامه مسیر داد و از این جهت از آنها بسیار سپاسگزاریم. تلاش کردیم تا برای افرادی که از ما جدا شده بودند موقعیت شغلی جدید در شرکت‌هایی معتبر و رو به پیشرفت پیدا کنیم تا - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جوانرود استان کردستان - آنها بتوانند بدون وقفه به مسیر رشد حرفه‌ای خود ادامه دهند. خیلی از این شرکت‌ها - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جوانرود استان کردستان - رقیب‌های غیر مستقیم ما بودند، و باید اعتراف کرد که انجام این کار راحت نبود.

مسیر استارتاپ «پیاده» چندین سال پیش با موج رشد استارتاپ‌ها شروع شد. ما هم مثل خیلی‌های دیگر رشد کردیم، تجربه کردیم و آموختیم و در نهایت گیر رشد حبابی هم افتادیم! موفقیت‌های زیادی بدست آوردیم ولی زیر ذره‌بین بی رحم رکود اقتصادی، که تمامی اشتباهات و مشکلات کسب و کار را چندین و - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جوانرود استان کردستان - چند برابر می‌کند، اشتباهات خود را از نزدیک دیدیم و تا مرز مرگ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جوانرود استان کردستان - کسب و کار نیز پیش رفتیم، ولی دست از جنگیدن برنداشتیم. اینک از اول اسفند ۹۸، تیم پیاده شش نفره می‌شود، به فضای کار اشتراکی زاویه نقل مکان می‌کند و به مسیر خود ادامه می‌دهد. همه‌ی خدمات و - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جوانرود استان کردستان - سرویس‌‌های ما کماکان فعال - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جوانرود استان کردستان - خواهند بود و تجربه‌ها و تفریحات مثل قبل ارائه و پشتیبانی می‌شوند. تیم ما هم‌چنان به پتانسیل رشدی که در - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جوانرود استان کردستان - بازار تفریح ایران وجود دارد ایمان دارد و با گذر زمان رشد - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جوانرود استان کردستان - در این بازار را شاهد خواهد بود.

زمستان سختی را گذراندیم ولی ریسک بقای پیاده را کاهش دادیم، و اینک با اراده و امید بیشتر، مصمم‌تر، بالغ‌تر، و نترس‌تر از قبل و به همراه کوله باری از آموخته و تجربه به سمت هدف خود پیش می‌رویم. در نوروز - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جوانرود استان کردستان - ۹۹، مثل هر سال، منتظرمان باشید.


گزارش دیجیاتو از استارتاپ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جوانرود استان کردستان - پیاده در فروردین ۹۸ را اینجا بخوانید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone