🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33553.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ در اندیشه تولید لپ تاپ هایی با نمایشگر منعطف

در سال های آتی دستگاه هایی که به نمایشگرهای منعطف مجهز هستند بازار را پر می کنند و آنطور که به نظر می رسد تلفن های هوشمند مجهز به این نمایشگرها که قابلیت تبدیل شدن ...

در سال های آتی دستگاه هایی که - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به نمایشگرهای منعطف مجهز هستند بازار را پر می کنند و آنطور که به نظر می رسد تلفن های هوشمند مجهز به این نمایشگرها که قابلیت تبدیل شدن به تبلت را دارند و البته تبلت هایی که میتوانند لپ تاپ شوند در زمره نخستین ها خواهند بود؛ به عبارت دیگر در کنار موبایل منعطف شاهد عرضه لپ تاپ منعطف هم خواهیم بود.

سامسونگ، هواوی، اپل و شیائومی از جمله شرکت هایی هستند که - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - پیشتر کار روی چنین دستگاه هایی را آغاز کرده اند و طبق آنچه در خبرها خواندید سامسونگ و هواوی سال آینده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - موبایل های مجهز به نمایشگر منعطف خود را رونمایی می کنند. لنوو نیز ظاهرا قصد دارد یک لپ تاپ منعطف بسازد و خبرهایی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - جسته و گریخته از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ساخت محصولی مشابه توسط مایکروسافت نیز به گوش می رسد و گویا یک سرفیس منعطف هم اکنون در دست ساخت قرار دارد. با این حال اما سامسونگ به تازگی خبر داده که قصد ساخت یک لپ تاپ منعطف را دارد.

لی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مین-چئول نایب رئیس بخش - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بازاریابی پی سی سامسونگ در جریان رویدادی که روز دوشنبه همین هفته برگزار شد در اینباره گفت:

درست مانند موبایل های منعطف، سامسونگ مشغول همکاری با سازندگان نمایشگر است تا لپ تا هایی با نمایشگر منعطف بسازد که نتنها به طرف داخل یا بیرون تا می - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شود بلکه در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اثنای تغییرات بازار تجربه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کاربری تازه را خلق می کند.

در جریان رویدادی که به آن اشاره کردیم این شرکت کره ای همچنین از یک لپ تاپ جدید به نام فلش رونمایی کرد که ضمن پشتیبانی از وای فای - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - پرسرعت (تا ۱.۷ گیگابیت بر ثانیه) به یک کیبورد قدیمی که با الهام از دستگاه های تایپ طراحی شده نیز مجهز گردیده و حسگر اثرانگشت دارد.

در مورد لپ - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تاپ منعطف سامسونگ باید بگوییم که آقای لی اشاره ای به مشخصات چنین محصولی نکرد اما - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شاید جالب باشد بدانید که این شرکت هم اکنون مشغول توسعه تکنولوژی اولد برای نمایشگرهای بزرگ تر است و تلاش دارد فناوری لازم برای تا شدن چنین نمایشگرهایی را ارائه دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone