🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  3. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29734.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اولتیماتوم مصر به فروشندگان اپل به خاطر گرانفروشی

شرکت‌های رسمی فروشنده‌‌‌ی محصولات اپل در مصر، گجت های این شرکت‌ را تقریباً ۵۰ درصد گرانتر‌ از دیگر کشور های همسایه‌ی خود می‌فروشند. پخش کننده‌ی رسمی محصولات اپل Arab Business Machine پیشتر مدعی شده بود ...

شرکت‌های رسمی فروشنده‌‌‌ی محصولات اپل در مصر، گجت های این شرکت‌ را تقریباً ۵۰ درصد گرانتر‌ از دیگر کشور های - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تنکابن استان مازندران - همسایه‌ی خود می‌فروشند. پخش کننده‌ی رسمی محصولات اپل Arab Business Machine - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تنکابن استان مازندران - پیشتر مدعی شده بود که به علت در پیش نگرفتن اقدامات ضد رضابتی مجبور شده که به چنین قیمتی آیفون و آیپد بفروشد. حال دولت جدید - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تنکابن استان مازندران - مصر به اپل و شرکت های وابسته، ۶۰ روز مهلت داده تا این مشکل را حل نمایند، در غیر این صورت اقدامات قانونی برای این مسئله آغاز خواهد شد و احتمالاً جریمه هایی برایشان در نظر گرفته می‌شود.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تنکابن استان مازندران

به گزارش بلومبرگ، سازمان نظارت بر رقابت مصر توزیع کنندگان رسمی محصولات اپل را به علت تخطی از قوانین محکوم کرده و شکایتی رسمی از آنها ثبت نموده است. این ارگان باور دارد توزیع کنندگان سعی دارند  شبکه‌ی پخش محصولات اپل را محدود نگه دارند تا شرکت دیگری نتواند با قیمتی ارزان‌تر چنین محصولاتی را به فروش - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تنکابن استان مازندران - برساند.

این مسئله - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تنکابن استان مازندران - موجب شده که تولیدات اپل در مصر ۵۰ درصد گرانتر از دیگر کشور‌ های - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تنکابن استان مازندران - عربی به فروش برسد.حال دولت مصر به دنبال جلوگیری از رخ دادن چنین اتفاقی است و می‌خواهد از یک طرفه شدن بازار - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تنکابن استان مازندران - و اقدامات ضد رقابتی کمپانی های دیگر جلوگیری کند. از این رو شرکت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تنکابن استان مازندران - ها یاد شده را تهدید کرده اگر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تنکابن استان مازندران - روند دیگری در پیش نگیرند، واردات قانونی محصولات اپل به مصر را ممنوع خواهد کرد.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تنکابن استان مازندران

گزارش شده که هم اکنون آیفون‌ XS Max در امارات متحده‌ عربی به قیمتی معادل ۱۳۰۶ دلار فروخته می - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تنکابن استان مازندران - شود. این در حالی است که هزینه خرید همین گوشی در مصر، ۱۹۸۳ دلار است و تقریباً هزینه‌ خرید آن ۵۱ درصد افزایش یافته است. حتی اپراتور‌ معروفی مثل Orange نیز نرخی معادل ۱۸۵۳ دلار برای مشترکینش در نظر گرفته و این یعنی آنها مجبورند به میزان ۴۱ درصد بیشتر از ساکنین دیگر کشور‌ های منطقه برای خرید بهترین آیفون هزینه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهدیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ آیا جسارتا شما اطراف شاقوزکتی تنکابن هم سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در شاقوزکتی شهر تنکابن خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone