🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  2. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  3. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  4. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  5. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29735.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات رسمی هواوی پی اسمارت 2019 سهوا لو رفت

یک وب سایت فروش فرانسوی به نام Boulanger، امروز صفحه‌ای برای فروش هواوی پی اسمارت 2019 افتتاح کرد اما سریعاً این صفحه را پاک نمود تا دیگر کاربری نتواند به آن دسترسی پیدا کرده یا آن را ...

یک وب سایت فروش فرانسوی به نام Boulanger، امروز صفحه‌ای برای فروش هواوی پی اسمارت 2019 افتتاح - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر گرگان استان گلستان - کرد اما سریعاً این صفحه را پاک نمود تا دیگر کاربری نتواند به آن دسترسی پیدا کرده یا آن را پیش خرید نماید.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر گرگان استان گلستان

بر اساس مشخصات رسمی لو رفته، این تلفن هوشمند به یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی کشیده با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به همراه بریدگی قطره‌ای مجهز شده است.

نسخه‌‌ی به نمایش درآمده در وبسایت - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر گرگان استان گلستان - فرانسوی،  همانند مدل پی اسمارت قبلی از یک چیپست ۷۱۰ کایرین به همراه ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد اما گفته شده که نسخه هایی بهره‌مند از ۴ گیگابایت رم یا ۳۲ گیگابایت حافظه‌‌ی داخلی برای این موبایل درنظر گرفته شده است.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر گرگان استان گلستان

البته همانند دیگر گوشی ها، می‌توان با استفاده از درگاه دوم سیم کارت و کارت حافظه‌ی microSD،حافظه‌ داخلی آن را افزایش داد.

در بدنه‌ی پشتی این موبایل که از طراحی gradient و رنگ آبی آسمانی بهره می‌برد، دوربین دوگانه‌‌ای - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر گرگان استان گلستان - متشکل از دو سنسور ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده و در بریدگی قطره‌ای‌ روی صفحه نمایش نیز، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است. علاوه بر این حسگر اثر انگشت هم زیر ماژول - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر گرگان استان گلستان - دوربین دوگانه قرار گرفته و وظیفه‌ی احراز هویت را بر عهده دارد.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر گرگان استان گلستان

نسخه‌ی سال 2019 هواوی پی اسمارت به یک باتری با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز شده و یک درگاه microUSB به عنوان ورودی برای این دستگاه در نظر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر گرگان استان گلستان - گرفته شده است.

همچنین جک هدفون ۳.۵ میلیمتری نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده و به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 9 پای مجهز شده است. گزارش شده که این موبایل در ابتدا با قیمت ۲۵۰ یورو در این سایت قرار گرفته بود و نسخه‌‌ی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر گرگان استان گلستان - قویتر آن که از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد، نرخ ۳۰۰ یورویی خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone