🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  2. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  3. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  4. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  5. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29733.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی World War Heroes؛ قهرمانان جنگ جهانی

«بازی جنگ جهانی» هر چه قدر در این روزها و به لطف بتلفیلد و قسمت قبلی کال آف دیوتی بازگشتی شکوهمندانه به پلتفرم‌های خانگی داشته‌ اما در تلفن‌های هوشمند سازندگان کمتری به این سبک علاقه نشان ...

«بازی جنگ جهانی» هر چه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان - قدر در این روزها و به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان - لطف بتلفیلد و قسمت قبلی کال آف دیوتی بازگشتی شکوهمندانه به پلتفرم‌های خانگی داشته‌ اما در تلفن‌های هوشمند سازندگان کمتری به این سبک علاقه نشان می‌دهند. بعد از Brothers in Arms 3 که چهار سال پیش توسط گیم‌لافت منتشر شد، شاید تعداد بازی‌های موبایل خوبی که جنگ جهانی را به عنوان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان - زمینه داستانی و گیم‌پلی خود انتخاب کردند به تعداد انگشتان یک دست هم نرسد.

World War Heroes یکی از همین معدود بازی‌ها است. عنوانی که بیشتر به نسخه جنگ جهانی دوم Guns of Boom شباهت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان - دارد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان - و اگرچه این مسئله در بعضی قسمت‌ها به ضرر بازی و ارائه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان - آن حس واقع‌گرایانه‌ای که انتظار داریم تمام شده ولی با تمام وجود مشکلات کنونی World War Heroes گرافیک بالایی دارد، مودهای مختلفش تنوع بازی را افزایش داده و شوتینگ شبیه به Guns of Boom حداقل باعث شده تا برخلاف بقیه شوترها تیراندازی در اینجا خیلی عذاب‌آور نباشد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان

این‌ها همگی مهمترین چیزهایی که هستند که یک شوتر گوشی برای سرگرمی مخاطب کژوالش می‌خواهد و بازی جنگ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان - جهانی World War Heroes با پکیجی که ارائه داده می‌تواند - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان - به این هدف برسد. با توجه به توضیحات صفحه گوگل پلی، بازی هفت حالت گیم‌پلی دارد اما هنگام تجربه بازی تنها با - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان - پنج مود مختلف مواجه شدم:

  • Team Deathmatch: بازیکن‌ها به دو تیم تقسیم می‌شوند و هر تیمی که در زمان معین بیشتر بکشد، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان - برنده می‌شود.
  • Deathmatch: شاید لذت‌بخش‌ترین حالت بازی. در اینجا بازیکن‌ها در محیط رها شده و هر کسی که بیشتر از بقیه بتواند بقیه را بکشد، پیروز مسابقه خواهد شد.
  • Hardcore Mode: در حالت حرفه‌ای هر تیر دوبرابر حالت معمولی قدرت دارد و به همین خاطر ممکن است زودتر بمیرید. اگر به دنبال یک تجربه واقع‌گرایانه‌تر هستید، این مود گزینه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان - خوبی است.
  • Bomb Mode: این بخش شبیه به کانتر است. یک تیم بمب - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان - می‌کارد و تیم دیگر بازی جلوی آن‌ها را بگیرد.
  • Custom Modes: بخشی برای ساخت نبردهایی با قوانین خودتان.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان

پیش از ورود به تمام این مودها ابتدا باید از بین - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان - اسلحه‌هایی که می‌خواهید، چندتا را انتخاب کرده و به جنگ بروید. نکته اینجاست بازی روندی شبیه به بقیه شوترها را - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان - پیش گرفته و در اینجا رفته رفته تجهیزات بیشتری برای‌تان آغاز می‌شود. در Guns of Boom این ایده بازی را تا حد زیادی Pay to Win (برای پیروزی باید پول بدهید) کرده بود و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان - متاسفانه با شدت بیشتری شاهد حضور این مسئله در World War Heroes هستیم. بازی آن‌قدرها دست - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان - و دلباز نیست و بنابراین آزادسازی اسلحه‌های جدیدتر کار ساده‌ای نخواهد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان - بود.

دومین نقطه ضعف World War Heroes که البته به بزرگی مشکلات پرداخت‌های درون برنامه‌ای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان - نیست، شوتینگ بازی است. Guns of Boom یکی از بهترین سیستم‌های تیراندازی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان - را بین بازی‌های شوتر گوشی‌ دارد و سازنده به قدری خوب توانست یک تجربه روان و در عین حال ساده را ارائه بدهد که بدون توجه به اهمیت پرداخت‌های درون برنامه‌ای به تجربه بازی ادامه می‌دهید.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان

آن سیستم در عنوانی با حال و هوای Guns of Boom جوابگو بود و در World War Heroes که سازنده روی جنگ جهانی دوم دست گذاشته، انتظار شوتینگی واقعی‌تر می‌رفت. اسلحه‌ها همگی طراحی خوبی دارند، دارای کارایی مختلفی بوده و در ارائه یک حس قدیمی‌تر نقش مثبتی را ایفا می‌کنند ولی هیچکدام برای اینکه سنگینی نبردها را احساس کنید، کافی نیستند. از طرفی به غیر از حالت حرفه‌ای (Hardcore Mode)، در بقیه مودها قدرت تیرها باز می‌توانست بیشتر باشد.

World War Heroes اثر بی‌نقصی نیست ولی در برهوت بازی جنگ جهانی گوشی عنوانی سرگرم‌کننده است. طبیعتا با نداشتن دو مشکل بالا و البته عدم نیاز به نرم افزار تغییر آی‌پی برای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان - تجربه، بازی می‌توانست از این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان - هم بهتر باشد اما در World War Heroes کفه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان - ترازو به سمت نکات مثبت سنگینی‌ می‌کند. بنابراین اگر مشکلی با پرداخت‌های درون برنامه‌ای ندارید و به دنبال یک بازی جنگ جهانی هستید، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان - ساخته Azur Interactive همان چیزی است که باید به سراغش بروید.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر نجف آباد استان اصفهان

World War Heroes: WW2 Shooter

سازنده: Azur Interactive قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1100 / 501 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone