🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  2. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  3. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  4. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  5. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29732.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت بر خلاف میل کاربران تاریخچه فعالیت را به سرور خود ارسال می کند

ویندوز 10 تاریخچه ای از فعالیت های کاربران درباره اپلیکیشن های اجرا شده روی کامپیوتر شما را جمع آوری کرده و آنها را به سرورهای مایکروسافت می فرستد. این موضوع حتی در صورتی که در ...

ویندوز 10 تاریخچه ای از فعالیت های کاربران درباره اپلیکیشن های اجرا شده روی کامپیوتر شما را جمع آوری کرده و آنها را به سرورهای مایکروسافت می فرستد. این موضوع حتی در صورتی که در تنظیمات حریم خصوصی ویندوز چنین موضوعی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرعین استان اردبیل - را غیر فعال کرده باشید باز هم اتفاق می افتد.

این موضوع را یکی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرعین استان اردبیل - از کاربران انجمن ردیت مطرح کرده است. برای یافتن این که تا چه حد حقیقت دارد - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرعین استان اردبیل - کافی است در ویندوز 10 به بخش Settings سپس Privacy و بعد Activity History بروید و «Send my - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرعین استان اردبیل - activity history to Microsoft» را غیر فعال کنید (تصویر زیر).

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرعین استان اردبیل

با فرض اینکه به ویندوز اجازه جمع آوری اطلاعات با فعال کردن این گزینه را داده باشید بخش «Activity History» آنچه با اپلیکیشن های کامپیوتر خود، اسناد و مواردی از این قبیل - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرعین استان اردبیل - انجام می دهید،  را ثبت می کند. اگر گزینه «Clear» پایین این صفحه برای پاک شدن این اطلاعات - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرعین استان اردبیل - را بفشارید انتظار می رود تمامی این داده ها از سرورهای مایکروسافت پاک شوند.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرعین استان اردبیل

اما ظاهراً در عمل چنین اتفاقی نمی افتد. برای یافتن این موضوع هم باید از بخش سمت راست صفحه گزینه «Privacy Dashboard» را انتخاب کنید تا به صفحه مرتبط با آن روی مرورگر هدایت شوید.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرعین استان اردبیل

در این صفحه اگر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرعین استان اردبیل - روی گزینه «Activity History» کلیک کنید می توانید تاریخچه ای از فعالیت های خود که با حساب کاربری مایکروسافت شما در ارتباط است را مشاهده کنید.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرعین استان اردبیل

مشابه تصویر زیر برنامه های اجرا شده در کامپیوتر خود را مشاهده می کنید. برنامه ها حتی اگر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرعین استان اردبیل - تاریخچه فعالیت ها را غیر فعال یا حذف - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرعین استان اردبیل - کرده باشید باز هم نمایش داده می شوند.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرعین استان اردبیل

موضوع عجیب و گیج کننده به نظر می رسد اما ظاهراً بی دلیل هم نیست: مایکروسافت همچنین تاریخچه ای از - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرعین استان اردبیل - اپلیکیشن هایی که اجرا می کنید را برای مقاصد عیب یابی ویندوز 10 جمع آوری - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرعین استان اردبیل - می کند. به نظر می رسد اسمی که برای «Activity History» (تاریخچه فعالیت) - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرعین استان اردبیل - در نظر گرفته شده اشتباه است. در واقع این بخش ارتباطی با قابلیت مشابه با همین نام در تایم لاین ویندوز 10 ندارد.

بخش پیش فرض تنظیمات عیب یابی ویندوز 10 تشریح کرده است که اطلاعات مرتبط با وبسایت هایی که بازدید کرده اید و نحوه استفاده از اپ ها و قابلیت ها [به مایکروسافت] ارسال می شود. البته برای این موضوع هم در - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرعین استان اردبیل - ویندوز 10 گزینه هایی در نظر گرفته شده است.

با رفتن به منوی Settings و Privacy و در نهایت Diagnostics - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرعین استان اردبیل - & Feedback باز هم با توضیحات گیج کننده مایکروسافت در مورد اینکه دقیقاً چه اطلاعاتی در ویندوز 10 جمع آوری می شود روبرو خواهید شد و علاوه بر این نحوه کنترل روی این داده هم پیچیده - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرعین استان اردبیل - به نظر می رسد (تصویر زیر).

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرعین استان اردبیل

بخش مربوط به حریم خصوصی ویندوز 10 به این - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرعین استان اردبیل - منظور ایجاد شده که همین موضوعات را برای کاربران شفاف تر کند اما استفاده از نام های اشتباه و توضیحات - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرعین استان اردبیل - گیج کننده ظاهراً کاربران را گمراه می کند. به نظر می رسد مایکروسافت هنوز راه طولانی برای رفع مشکلات مرتبط با حریم خصوصی ویندوز 10 در پیش داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone