تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  2. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40388.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

مدفون شدن هارد درایوی حاوی ۷۵ میلیون دلار بیت کوین زیر خروارها زباله

سال ۲۰۰۹ میلادی بود که Howells لپ تاپ قدیمی اش را برای استخراج بیت کوین روشن کرد و در آن زمان همانطور که احتمالا می دانید نیاز به سخت افزار خاصی برای این منظور نبود. او ...

سال ۲۰۰۹ میلادی بود که Howells لپ تاپ قدیمی اش را برای استخراج بیت کوین روشن کرد و در آن زمان همانطور که احتمالا می دانید نیاز به سخت افزار خاصی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برای این منظور نبود. او در نهایت توانست ۷۵۰۰ سکه را استخراح کند و کمی بعد نیز لپ تاپ Dell M1710 i را از هم جدا کرد تا قطعاتش را از طریق eBay به فروش برساند.

او همه قطعاتی که می شد را از طریق این وبسایت به فروش رساند اما هارد درایو  دستگاه را درون یکی از کشوهای دراورش گذاشت. چهار سال از آن زمان گذشت و Howells در این مدت نه تنها سراغی از هارد درایوش نگرفت بلکه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آن را به کل فراموش کرد تا اینکه درجریان یکی از همان خانه تکانی های همیشگی هارد درایو به اشتباه درون سطل زباله انداخته شد.

برآورد شده که سکه های وی بالغ بر ۷۵ میلیون دلار ارزش داشته باشند

در آن زمان کل اندوخته بیتکوین این مرد چند میلیونی ارزش داشت و حالا - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اما به لطف رشد بدون توقف ارزش این پول مجازی (که اخیرا به رقم ده هزار دلار رسیده است) - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برآورد شده که سکه های وی بالغ بر ۷۵ میلیون دلار ارزش داشته باشند.

شاید سوال تان این باشد که چرا او به سراغ محل دفن زباله - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ها نمی رود تا پولهایش را بیابد؟ علت این است که شورای شهری به خاطر خطرات و دشواری - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - های این کار مجوز جستجو را به وی نمی دهد.

خودش در این باره می گوید:

من دست به کنکاش در محل دفن زباله ها نزده ام چون هنوز مجوز های لازم برای این کار را دریافت نکرده ام هرچند که بنیه مالی لازم برای این منظور را دارم و بارها و بارها درخواستم را برای این کار تسلیم شورای شهر کرده ام. قطعا حفاری در محل دفن زباله ها کار آسانی نیست و به دستگاه های خاصی برای این منظور نیاز است.

شورای شهر Newport هم در واکنش به این خبر گفته که این فرد چندین بار برای اخذ مجوز حفاری با آن تماس گرفته اما از آنجایی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که این کار نیاز به صرف - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - میلیون ها دلار دارد و البته خطراتی که می تواند با خود به همراه داشته باشد مجوزی به وی داده نشده. علاوه بر این، هیچ تضمینی هم وجود ندارد که به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نتیجه برسد و هارد گم شده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - پیدا شود.

محدوده مورد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نظر حاوی ۳۵۰ هزار تن زباله است که سالانه ۵۰ - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هزار - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تن دیگر به آن - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اضافه می گردد

گفته می شود محدوده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مورد نظر حاوی ۳۵۰ هزار تن زباله است که سالانه ۵۰ هزار تن دیگر به این رقم اضافه می گردد. مقامات شهری مسئول گفته اند که به خاطر وجود گاز های مخرب در این منطقه احتمال وارد آمدن آسیب های جدی به هارد بالاست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل وش نوشته شده درتاریخ 1402/09/20
خوب هستید؟ تعمیرگاه شما سمت شهید واحدی شاهین دژ هم اعزام کارشناس داره؟
پاسخ: بله در شهید واحدی شهر شاهین دژ خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone