🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21114.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

هکرها با جعل هویت پلتفرم‌های ویدیوکنفرانس کاربران را هدف قرار داده‌اند

هکرها با سواستفاده از بحران کرونا چندین دامنه جعلی مرتبط با پلتفرم‌های ویدیوکنفرانس ثبت کرده و با جعل هویت سازمان جهانی بهداشت از قربانیان درخواست کمک‌های مالی می‌کنند. بر اساس گزارش جدید موسسه تحقیقاتی Check ...

هکرها با سواستفاده از بحران کرونا چندین دامنه جعلی مرتبط با پلتفرم‌های ویدیوکنفرانس ثبت کرده و با جعل هویت سازمان جهانی بهداشت از قربانیان درخواست کمک‌های مالی می‌کنند.

بر اساس گزارش جدید موسسه تحقیقاتی Check Point Research، هکرها با ثبت دامنه‌های جعلی خود را جای سرویس‌های ویدیوکنفرانس مثل Zoom، مایکروسافت تیمز و گوگل Meet معرفی کرده‌اند. تعداد کاربرانی که در دوران کرونا از پلتفرم‌های ویدیوکنفرانس استفاده می‌کنند، روز به روز افزایش می‌یابد. هکرها با سواستفاده از این مساله دامنه‌های جعلی ایجاد کرده‌اند که می‌توان به کمک آن‌ها کاربران را به کلیک کردن روی لینک‌های مخرب و دانلود بدافزار و یا لو دادن اطلاعات شخصی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بابل استان مازندران - ترغیب کرد.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بابل استان مازندران

تنها در طول سه هفته گذشته ۲ هزار و ۴۴۹ دامنه جعلی مرتبط با سرویس Zoom ثبت شده است. - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بابل استان مازندران - موسسه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بابل استان مازندران - Check Point Research می‌گوید از این تعداد ۳۲ دامنه مخرب و ۳۲۰ دامنه نیز «مشکوک» هستند. - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بابل استان مازندران - هکرها در یکی از حملات فیشینگ، ایمیلی جعلی را به قربانی ارسال کرده‌اند که در ظاهر شبیه ایمیل‌های رسمی مایکروسافت تیمز است، ولی دکمه‌ای - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بابل استان مازندران - با عنوان «Open» در آن قرار داده شده که با کلیک کردن - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بابل استان مازندران - روی آن بدافزار - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بابل استان مازندران - روی سیستم قربانی دانلود می‌شود.

موسسه Check Point Research می‌گوید هکرها در حملات فیشینگ هویت سازمان - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بابل استان مازندران - جهانی بهداشت را نیز جعل کرده‌اند - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بابل استان مازندران - و در ایمیل‌ها فایل پیوست مخربی قرار داده‌اند که با کلیک - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بابل استان مازندران - کردن روی آن بدافزار روی سیستم دانلود می‌شود.

موسسه یاد شده در گزارش خود متن دو نامه مخرب با مضمون درخواست کمک‌های مالی برای سازمان جهانی بهداشت و سازمان ملل متحد را منتشر کرده که در آن‌ها درخواست شده تا مبالغ اهدایی به کیف پول‌های سرقتی رمزارز واریز شود.

گوگل نیز ارسال ایمیل‌های جعلی از طرف سازمان‌هایی همچون سازمان جهانی بهداشت را در سرویس جیمیل شناسایی کرده است. غول موتورهای جستجو اواخر فروردین ماه اعلام کرد که در طول تنها - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بابل استان مازندران - یک هفته از ارسال روزانه بیش از ۱۸ میلیون ایمیل مخرب و فیشینگ با موضوع کووید ۱۹ جلوگیری کرده است.

ارسال ایمیل‌های کلاهبرداری با موضوع کرونا آنقدر جدی است که سازمان جهانی بهداشت صفحه‌ای را در وب سایت خود به انتشار اطلاعات در مورد هکرهای کووید ۱۹ اختصاص داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone