🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27625.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی سامسونگ از تبلت گلکسی Tab A 8.0 مدل ۲۰۱۹

اوضاع بازار تبلت های اندرویدی در سال ۲۰۱۹ آنقدر نا به سامان است که گوگل تصمیم گرفته عطای معرفی مدل های جدید را به لقایش ببخشد، با این حال سامسونگ هنوز هم قصد واگذاری کامل ...

اوضاع بازار تبلت های اندرویدی در سال ۲۰۱۹ آنقدر نا به سامان است که گوگل تصمیم گرفته عطای معرفی مدل های جدید را به لقایش ببخشد، با این حال سامسونگ هنوز هم قصد واگذاری کامل میدان به آیپد را ندارد و از جدیدترین تبلت خود با عنوان گلکسی Tab A 8.0 مدل ۲۰۱۹ رونمایی کرده که از نظر سخت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - افزاری با گوشی های اقتصادی قابل قیاس است.

این محصول از نمایشگری ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ و پنل TFT بهره می برد اما - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - برخلاف مدلی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - که اوایل امسال معرفی شد، قادر به پشتیبانی از قلم S Pen نیست.

پردازش داده ها در گلکسی Tab A - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - 8.0 مدل ۲۰۱۹ توسط چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۲۹ با کلاک ۲.۰ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم و ۳۲ - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - گیگابایت حافظه داخلی صورت می گیرد. ماژول - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - های تصویربرداری اصلی و سلفی هم به ترتیب شامل دو حسگر ۸ و ۲ مگاپیکسلی است اما جزییات چندانی در مورد اپرچر آنها در دست نیست. تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان

از دیگر ویژگی های گلکسی Tab A 8.0 مدل ۲۰۱۹ باید به اندروید پای، پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا ۵۱۲ گیگابایت و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپرساعتی اشاره کرد که به گفته سامسونگ - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر صایین قلعه استان زنجان - برای مدت طولانی شارژ دستگاه را تامین می کند.

وزن تبلت هم ۳۴۵ گرم است که برای گجتی در این ابعاد استاندارد به نظر می رسد. از آنجا که این دستگاه ها بیشتر توسط کودکان مورد استفاده قرار می گیرد، سامسونگ به صورت پیش فرض حالت ویژه کودکان را در آن پیاده سازی کرده که محتوای نامناسب را از دسترس آنها دور می سازد.

کمپانی کره ای به خریداران Tab A 8.0 مدل ۲۰۱۹ یک اشتراک ۲ ماهه یوتیوب پریمیوم  و ۳ ماهه اسپاتیفای پریمیوم هدیه می دهد. این شرکت هنوز در مورد تاریخ عرضه یا قیمت نهایی این تبلت حرفی به میان نیاورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone