🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  2. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  4. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34886.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

پتنت موتورولا از سیستمی برای حفاظت از نمایشگر‌‌ موبایل‌های تاشو خبر می‌دهد

چندی پیش موتورولا حق اختراع پتنت جدیدی را دریافت کرد که نحوه طراحی یک گوشی هوشمند قابل تبدیل به تبلت را تشریح می نمود. حال به نظر می‌رسد این شرکت پتنت جدیدی ثبت کرده و قصد ...

چندی پیش موتورولا حق اختراع پتنت جدیدی را دریافت کرد که نحوه طراحی یک گوشی هوشمند قابل تبدیل به تبلت را تشریح می نمود. حال به نظر می‌رسد این شرکت پتنت جدیدی ثبت کرده و قصد دارد از شکستن - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - احتمالی صفحه نمایش در موبایل‌های تاشو جلوگیری کند.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

درخواست ثبت این پتنت اولین بار در ۲۵ خرداد ماه سال ۱۳۹۵ به سازمان جهانی مالکیت فکری (Wipo) ارائه شد و در آن به روش‌ متفاوتی برای دستیابی به راه حلی عملی برای آسیب ندیدن نمایشگر‌ها اشاره - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شده است.

توسعه‌ی روشی برای اندازه‌‌گیری تا شدن صفحه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نمایش، مدت زمان تا شدن و دمای نمایشگر‌های موبایل، این روش‌ها را تشکیل می‌دهد. تخمین زدن این پارامتر‌‌ها موجب می‌شود میزان - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - خسارت احتمالی وارد شده به نمایشگر و داغ شدن بیش از حد آن نیز محاسبه شود.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

ایده ثبت شده در پتنت موتورولا به این مفهوم اشاره دارد که گرم کردن قسمتی از نمایشگر، موجب می‌شود که آسیب پایدار کمتری به نمایشگر موبایل وارد گردد.

تکنولوژی مذکور شامل روش به خصوصی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - برای ردیابی درجه چرخش و تا شدن نمایشگر می‌شود. علاوه بر این، متد - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ویژه‌ای هم برای مدت زمان تا شدن به کار گرفته می‌شود.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

پس از این اتفاق و طی شدن تعداد ثانیه‌های حساب شده، گجت تاشو شروع به گرم شدن می‌کند و قسمت‌های به خصوصی از صفحه نمایش را گرم می‌کند تا از آسیب رسیدن به آنها جلوگیری کند.

دما و دیگر عوامل تاثیرگذار نیز در این پروسه توسط همین سیستم محاسبه می‌شود. جالب اینجاست پتنت یاد شده، برای نمایشگر‌های ساخته شده از پلاستیک طراحی شده چرا که این جنس قادر است که دما و فشار بیشتری را تحمل کند.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

 

مفهوم مطرح شده در پتنت موتورولا روی کاغذ بسیار کاربردی به نظر می‌آید و به احتمال قوی کار خواهد کرد. البته هنوز مشخص نیست که اصلاً - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - چنین سیستم در - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - موبایل‌های تاشو‌ی موتورولا به کار گرفته خواهد شد یا خیر. شاید تا آن زمان شرکت‌های مختلف بتوانند، روش جدیدتر و بهتری برای این موبایل‌ها در نظر بگیرند.

 

تماشا کنید: عکس‌ و ویدیو‌یی از طرح مفهومی سرفس فون تاشو

طرح دیگری از - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - سرفس فون 2018

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone