🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41777.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

گوگل به شتاب دهی تیم های بازیسازی نه چندان حرفه ای می پردازد

گوگل به تازگی برنامه تازه ای برای توسعه دهندگان نه چندان حرفه ای حوزه بازی راه اندازی کرده که «Infinite Deviation: Games» نام دارد و در همکاری با تیم گوگل پلی، تیم مدیا گوگل و ...

گوگل به تازگی برنامه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تازه ای برای توسعه دهندگان نه چندان حرفه ای حوزه بازی راه اندازی کرده که «Infinite Deviation: Games» نام دارد و در همکاری با تیم گوگل - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پلی، تیم مدیا گوگل و Ideas United کلید خورده است. - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ایده کلی این - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - برنامه، تمرکز بر ایجاد فرصت های تازه برای توسعه دهندگانی است که می خواهند فارغ از فعالیت های گذشته خود، ایده هایشان را - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به گوگل پلی بیاورند.

گفتنی است که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - این برنامه تازه را نباید با برنامه Infinite Deviation پیشین اشتباه گرفت که در واقع روی موضوع خاصی متمرکز نبود و دسته - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بندی های مختلفی مانند هنرها، چاپ سه بعدی و علوم کامپیوتری را مورد پشتیبانی قرار می داد. یکی از مهم ترین اهداف برنامه Infinite Deviation: Games، پشتیبانی از توسعه دهندگانی از تمام اقشار است؛ به عنوان مثال اقلیت های جنسیتی، افراد معلول، زنان و افرادی از تمام اقوام فرصت هایی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - برابر در این برنامه خواهند داشت.

درست مانند فستیوال های - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بازی های مستقل گوگل، توسعه دهندگانی که می خواهند ایده های خود را به این برنامه بیاورند با محدودیت هایی نیز مواجه هستند. به عنوان مثال، شرکت کنندگان نباید تجربه ای بیشتر از دو سال در حوزه حرفه ای بازی سازی داشته باشند و هرکسی که بیشتر از دو سال تجربه داشته باشد، قادر به استفاده از مزایای این برنامه نیست.

یکی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دیگر از - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پیش نیازها، - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بازه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - زمانی مشخصی است که توسعه دهندگان باید طی آن به ثبت ایده ها و بازی های مفهومی خود بپردازند. این برنامه از روز 12 سپتامبر آغاز شده و تا 9 اکتبر ادامه می یابد و در نهایت، تیمی از متخصصان حوزه بازی به انتخاب بهترین ایده های ثبت شده در این بازه حدوداً یک ماهه می پردازند. پس از این، سه تیم برتر می توانند بازی های خود را هرچه بیشتر توسعه دهند و از پشتیبانی و منابع مورد نیاز خود بهره مند شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone