🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  2. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  3. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  4. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  5. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34892.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

معافیت مالیاتی و بیمه‌ای 3 ساله برای استارتاپ‌های 100 میلیونی

بیمه، نوع قرار داد و مالیات گوشه‌ای از مشکلات استارتاپ‌ها هستند که مورد توجه وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات قرار گرفته است. به همین دلیل این وزارت‌خانه طرحی را برای معافیت‌های مالیاتی و بیمه‌ای آنها ...

بیمه، نوع قرار داد و مالیات گوشه‌ای از مشکلات استارتاپ‌ها هستند که مورد توجه وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات قرار گرفته است. به همین دلیل این وزارت‌خانه طرحی را برای معافیت‌های مالیاتی و بیمه‌ای آنها مطرح کرده - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - که به زودی منجر به شکل گیری قوانین جدید خواهد - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - شد.

دکتر «امیر ناظمی» مدیر هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات به دیجیاتو توضیح داد که این سازمان از مدلی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - استفاده می‌کند که در دنیا آزمون شده و آن اینکه در - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - مدت زمان محدود 3 سال از زمان راه اندازی، استارتاپ‌هامشمول معافیت‌ها و مشوق‌هایی می‌شوند.

این طرح مختص به استارتاپ‎هایی‌ست که دانش بنیان نیستند. طبق - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - تعاریف عنوان شده، استارتاپ‌هایی شامل این طرح می‌شوند که با سرمایه کمتر از 100 میلیون تومان شروع به کار کرده‌اند و درآمد محدودی دارند. به گفته ناظمی رقم درآمد آنها هنوز دقیقا مشخص نشده است، اما با ملاحظاتی که وجود - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - دارد احتمالا درآمد سالانه کمتر از 500 میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود:

«استارتاپ‌های کوچک تا سه سال مشمول معافیت‌های مالی می‌شوند. این طرح در ابتدا به صورت آزمایشی انجام می‌شود و بنابراین برخی حوزه‌ها جدا شده است و به این حوزه‌ها تا 3 سال معافیت مالیاتی داده می‌شود. اما اگر بعد از 3 سال هم به سوددهی نرسیدند - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - از این طرح خارج می‌شوند و مانند سایر شرکت‌های زیان‌ده با آنها برخورد می‌شود.»

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان

بر اساس این طرح استارتاپ‌هایی وجود دارند - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - که سرمایه اولیه ثبت شده آنها بیشتر از 100 میلیون تومان است و دیگر مشمول معافیت‌های این طرح نخواهند شد؛ - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - اما ممکن است بعد از 3 سال به درآمدزایی نرسند. این دسته از استارتاپ‌ها نیز مانند سایر شرکت‌ها درصورتیکه به سوددهی نرسند طبق قانون - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - کشور معاف از پرداخت مالیات هستند.

ناظمی به دیجیاتو می‌گوید:«بخشی از مشکلاتی که استارتاپ‌ها دارند مربوط به شروع راه اندازی استارتاپ است و ما در تلاش هستیم تا موانعی که در شروع کار استارتاپ‎ها وجود دارد را از سر راه برداریم تا آنها شکل رسمی به خود بگیرند و بشود از آنها حمایت کرد. مشکلات دیگر مربوط به فضای کسب و کار است و ما هنوز به این بخش وارد نشده‌ایم، این بخش بهبود فضای کسب و کار است. ما الان به دنبال ایجاد تسهیلات (ساده سازی کار) برای استارتاپ‌ها هستیم.»

مشکلات بیمه‌ای استارتاپ‌ها موضوع دیگری است که در این طرح - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - مورد توجه قرار گرفت. مدیر هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ادامه داد:

«در زمینه بیمه نشستی با بیمه تامین اجتماعی داشتیم. قرار شد که سرمایه گذاران و هسته اصلی استارتاپ‌ها تا زمانیکه کسی را استخدام نکرده‌ و قرارداد نبسته‌اند الزامی برای بیمه کردن نداشته باشند. البته این انتخاب - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - خودشان است که بخواهند بیمه شوند یا خیر. اما به محض آنکه اولین فرد به گروه اضافه شد باید بیمه صادر کنند.»

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان

فضای کار اشتراکی و شرکت‌های شتاب‌دهنده مشکل دیگر استارتاپ هاست. پیش ازین بیمه چنین ماهیت‌هایی را قبول نمی‌کرد. اما بعد از - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - پیگیری‌های وزارت ارتباطات و استقبال سازمان تامین اجتماعی و وزیر کار، آئین نامه‌ای در این خصوص درحال تهیه است. ناظمی پیش‌بینی می‌کند که احتمالا تا کمتر از یک ماه دیگر فضای کار اشتراکی پذیرفته خواهد شد و کد بیمه برای هر کدام به تفکیک صادر خواهد شد:

«قراردادهای مربوط به دورکاری مشکل دیگری بود که قرار شد در مدت 3 سال این شکل قرارداد وجود داشته باشد. شکل دیگر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - قرارداد این است که فرد کاری انجام می‌دهد و ازاء موفقیت خود قسمتی از سهام را می‌گیرد. - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - طبق قانون فعلی کار این قراردادها مشخص نیست - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - و این مورد هم به زودی رفع خواهد شد و قرارداد هر دو مورد توسط وزارت کار و تامین اجتماعی انتشار پیدا می‌کند.»

این طرح شامل چندین تفاهم نامه مختلف است که طرفین آن وزارت - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - کار، - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - وزارت رفاه، وزارت صنعتف - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - سازمان بیمه و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خواهد بود و - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - قرار است اولین نتایج آن به زودی شکل رسمی و قانونی به خود بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone