🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  2. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  3. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  4. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34891.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی ال جی از نسخه 2018 گوشی X5 با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی

ال جی در سکوت خبری از نسخه 2018 گوشی X5 رونمایی کرده که از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. نسخه 2018 گوشی ال جی X5 به چیپست مدیاتک MT6750 مجهز شده که از ...

ال جی در سکوت خبری از نسخه 2018 گوشی X5 رونمایی کرده که از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گلوگاه استان مازندران

نسخه 2018 گوشی ال جی X5 به چیپست مدیاتک MT6750 مجهز شده که از 8 هسته پردازشی با فرکانس 1.5 گیگاهرتز بهره می برد. نمایشگر در نظر گرفته شده برای این گوشی 5.5 اینچی با رزولوشن HD بوده و رمی 2 گیگابایتی برای آن در نظر گرفته شده است.

ال جی X5 جدید از حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می برد، دوربین اصلی آن تصاویری 13 مگاپیکسلی ثبت می - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گلوگاه استان مازندران - کند و حسگر دوربین سلفی رزولوشنی 5 مگاپیکسلی دارد. ابعاد این گوشی154.7 در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گلوگاه استان مازندران - 78.1 میلی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گلوگاه استان مازندران - متر است، ضخامتی 8.9 میلی متری دارد و وزن - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گلوگاه استان مازندران - آن 171 گرم است.

گوشی جدید ال جی از حسگر اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی بهره می برد و با اندروید 8.0 همراه شده. نسخه 2018 ال جی X5 در رنگ آبی ارائه شده و با قیمتی در حدود 330 دلار در کره جنوبی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گلوگاه استان مازندران - عرضه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone