🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  2. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  3. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  4. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19126.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

فوجی فیلم از دوربین میان‌رده X-E4 با سنسور ۲۶.۱ مگاپیکسلی رونمایی کرد

دوربین فوجی فیلم X-E3 سال ۲۰۱۷ به بازار آمد و به خاطر بدنه جمع و جور، خوش دست بودن و سنسور توانای X-Trans 3 به سرعت به یکی از دوربین‌های محبوب نزد طرفداران فوجی فیلم ...

دوربین فوجی فیلم X-E3 سال ۲۰۱۷ به بازار آمد و به خاطر بدنه جمع و جور، خوش دست بودن و سنسور توانای X-Trans 3 به سرعت به یکی از دوربین‌های محبوب نزد طرفداران فوجی فیلم تبدیل شد. پس از سال‌ها بی‌خبری و شایعه عدم عرضه مدل جدید از سری X-E، فوجی فیلم از X-E4 با سنسور - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرندیه استان مرکزی - و طراحی جدید رونمایی کرده است.

یکی از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرندیه استان مرکزی - بزرگ‌ترین پیشرفت‌های X-E4 در مقایسه با X-E3، بهره مندی از نمایشگر لمسی ۳ اینچی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرندیه استان مرکزی - LCD و چرخنده است که با چرخش ۱۸۰ درجه کاربر را در کادر قرار داده و عکسبرداری یا فیلمبرداری سلفی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرندیه استان مرکزی - را امکان‌پذیر می‌کند. مدل جدید همچنین از نمایشگر ۱.۶۲ میلیون نقطه‌ای برخوردار است که در مقایسه با مدل قبل (۱.۰۴ میلیون نقطه) پیشرفت داشته است.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرندیه استان مرکزی

X-E4 به سنسور ۲۶.۱ مگاپیکسلی X-Trans 4 CMOS مجهز شده که پیشتر در دیگر دوربین‌های جدید فوجی فیلم مثل X-Pro3 و X-T4 بکار رفته بود. این دوربین با شاتر الکترونیکی و مکانیکی به ترتیب با سرعت ۳۰ و ۸ فریم بر ثانیه عکسبرداری می‌کند. به گفته سازنده X-E4 قادر به پوشش تقریباً ۱۰۰ درصدی سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز بوده و در ۰.۲ ثانیه فوکوس می‌کند. علاوه بر این از جدیدترین قابلیت‌های تشخیص خودکار چهره و چشم و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرندیه استان مرکزی - همچنین ۱۸ شبیه‌سازی فیلم - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرندیه استان مرکزی - برخوردار است.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرندیه استان مرکزی

این دوربین قادر به فیلمبرداری در رزولوشن 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و عمق رنگ ۸ بیت بوده و به کمک پورت HDMI با عمق رنگ ۱۰ بیتی، نمونه‌برداری رنگی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرندیه استان مرکزی - ۴:۲:۲ و حالت F-Log - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرندیه استان مرکزی - ضبط می‌کند. همچنین فیلمبرداری اسلوموشن را با نرخ ۲۴۰ فریم بر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرندیه استان مرکزی - ثانیه در زولوشن 1080p انجام می‌دهد. در فریم کناری پورت USB-C، درگاه مینی HDMI و جک ۳.۵ میلیمتری تعبیه شده است، بنابراین دیگر همانند نسل قبلی نیازی به مبدل ۲.۵ میلیمتر به ۳.۵ میلیمتر برای ضبط صدا با میکروفن خارجی نیست.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرندیه استان مرکزی

فوجی فیلم - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرندیه استان مرکزی - تغییراتی را هم در چینش دکمه‌ها داده و دکمه فوکوس خودکار و قفل نوردهی خودکار را در یک دکمه ترکیب کرده و دکمه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرندیه استان مرکزی - Quick Menu را به فریم بالایی و بین دکمه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرندیه استان مرکزی - چرخنده سرعت شاتر و جبران نوردهی انتقال داده است. یکی از کاستی‌های قابل توجه این دوربین نداشتن لرزشگیر تصویر داخلی است.

X-E4 با قیمت ۸۴۹.۹۵ دلار (برای بدنه) از ماه مارس سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود. فوجی فیلم علاوه بر X-E4، از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر زرندیه استان مرکزی - دو لنز جدید XF به نام‌های XF70-300 f/4-5.6 با قیمت ۸۰۰ دلار و XF27mm f/2.8 با قیمت ۳۹۹.۹۵ دلار رونمایی کرد که همانند X-E4 ماه مارس از راه می‌رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهریار نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روزتون بخیر یه سوال داشتم نمایندگی شما دور و بر روستای زادویه زرندیه تعمیر کولر گازی تراست انجام میده.
پاسخ: بله در روستای زادویه شهر زرندیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone