🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27838.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

یوتیوب به کمک واقعیت افزوده به کاربران اجازه آرایش مجازی می‌دهد

گوگل از سرویس جدید AR Beauty Try-On رونمایی کرده که با استفاده از فناوری واقعیت افزوده امکان آرایش مجازی را در اختیار کاربران یوتیوب قرار می دهد. گوگل دو سال قبل با رونمایی از پلتفرم واقعیت افزوده ARCore علاقه ...

گوگل از سرویس جدید AR Beauty Try-On رونمایی کرده که با استفاده از فناوری واقعیت افزوده امکان آرایش مجازی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تربت جام استان خراسان - را در اختیار کاربران یوتیوب قرار می دهد.

گوگل دو سال قبل با رونمایی از پلتفرم واقعیت افزوده ARCore علاقه خود به این حوزه را نشان داد و سعی کرد با استفاده از آن سرویس های دیگر خود نظیر مپس را تقویت کند؛ ظاهرا حالا نوبت به پیاده سازی این قابلیت در یوتیوب رسیده است. این پلتفرم ویدیویی به لطف جامعه کاربری - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تربت جام استان خراسان - گسترده (۲ میلیارد کاربر فعال در ماه) - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تربت جام استان خراسان - و سرویس های کارآمد به منبعی برای معرفی محصول، خدمات و آموزش کاربران تبدیل شده است.

شکی نیست که یکی از پر طرفدارترین موضوعات یوتیوب آموزش استفاده از لوازم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تربت جام استان خراسان - آرایشی است. گوگل با تکیه بر واقعیت افزوده (AR) - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تربت جام استان خراسان - این تجربه را عمیق تر کرده و به کاربران اجازه می دهد حین تماشای ویدیوهای آموزش میکاپ به صورت مجازی آنها را روی چهره خود تست کند. تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تربت جام استان خراسان

آرایش مجازی یوتیوب که AR Beauty Try-On نام دارد، از طریق یادگیری ماشینی و فناوری AR محصولات مجازی را به شکلی واقع گرایانه و سازگار با توناژ پوست ارائه می کند. M·A·C اولین شرکتی که این سرویس را ارایه می کند و در تابستان سال جاری برندهای دیگری نیز در ارائه این سرویس با گوگل همکاری کنند.

هدف گوگل از اینکار جلب توجه بیشتر کاربران به ویدیوهای - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تربت جام استان خراسان - تبلیغاتی در مقایسه با ویدیوهای معمولی است. به گفته گوگل طی آزمایش این قابلیت در اپ iOS حدود ۳۰ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تربت جام استان خراسان - درصد کاربران قابلیت واقعیت افزوده را فعال کرده و بیش از ۸۰ ثانیه را صرف تست آن - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تربت جام استان خراسان - کرده اند. هرچند ممکن است بخشی از این توجه به جدید بودن فناوری مرتبط باشد و با جا افتادن آن از توجه کاربران کاسته شود.

گوگل تنها شرکتی نیست که به استفاده از واقعیت افزوده در تبلیغات روی آورده و پیش از این فیسبوک و اسنپ‌چت به این حوزه قدم نهاده اند. «لورآل» که هم نامی شناخته شده در زمینه لوازم آرایشی محسوب می شود، سال گذشته شرکت واقعیت افزوده Modiface را خریداری کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیوانرخ نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روز بخیر میتونم یه سوال بپرسم تعمیرچی اطراف روستای کاریز نو سفلی تربت جام خدمات داره
پاسخ: بله در روستای کاریز نو سفلی شهر تربت جام خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone