🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  2. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  3. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  5. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42134.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

در صورت شکست Face ID، اپل به سراغ حسگر زیر نمایشگر می رود

مینگ-چی کو تحلیلگر شناخته شده اپل امروز در پستی نظراتش درباره برنامه های آتی اپل برای Touch ID و Face ID را منتشر کرد.مخاطب اصلی کو سرمایه گذاران اپل بودند و آن ها هم مثل دیگر ...

مینگ-چی کو تحلیلگر شناخته شده اپل امروز در پستی نظراتش درباره برنامه های آتی اپل برای Touch ID و Face ID را منتشر کرد.تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر ماکو استان آذربایجان غربیمخاطب اصلی کو سرمایه گذاران اپل بودند و آن ها هم مثل دیگر کاربران کنجکاوند پاسخ سوالاتی از این دست را بدانند: آیا - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اپل سیستم تشخیص - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - چهره را جایگزین حسگر اثر انگشت می کند؟ آیا از هر دو فناوری استفاده می کند؟ یا به عقب برگشته و Face - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ID را فراموش می کند؟

کو - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اعتقاد دارد برنامه های آینده اپل به میزان استقبال کاربران از سیستم تشخیص چهره بستگی دارد و اگر بازخوردهای آن ها مناسب باشد احتمال استفاده از دوربین «TrueDepth» و پشتیبانی از Face ID در موبایل های سال آینده بسیار - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - زیاد خواهد بود. در این صورت رقبای اندرویدی نیز به استفاده از این سیستم روی خواهند آورد.تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر ماکو استان آذربایجان غربیدر صورت عدم استقبال کاربران از فناوری تشخیص چهره و استفاده از حسگر اثر انگشت در موبایل های بعدی، اپل این سیستم را - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - زیر نمایشگر تعبیه می کند، اما «3D Touch» باعث ایجاد چالش هایی در این راه می شود. او دلیل این مساله را - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اینگونه بیان می کند:

ماژول «3D Touch» باعث - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - افزایش ضخامت پنل می شود و ممکن است روی کارایی سنسور زیر صفحه نمایش تاثیر منفی بگذارد، با این - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - حال اگر Face ID نظر کاربران را جلب نکند، اپل روی این راه حل تمرکز می کند.

آیفون ایکس قرار است از آبان ماه به بازار عرضه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شود و از آنجایی که قابلیت تشخیص چهره برای کاربران تازگی دارد، سوالات و تردیدهای زیادی درباره ایمنی و کارایی آن مطرح شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone