🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42133.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

چرا اپل از نام «Bionic» برای چیپست A11 استفاده کرده است؟

همان طور که می دانید جدیدترین آیفون های اپل با چیپست قدرتمند «A11 Bionic» معرفی شده اند که تا این لحظه برترین چیپست موجود در بازار موبایل بوده و از لحاظ توان پردازشی با گران ...

همان طور که می دانید جدیدترین آیفون - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - های اپل با چیپست قدرتمند «A11 Bionic» معرفی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شده اند که تا این - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - لحظه برترین چیپست موجود در بازار موبایل بوده - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و از لحاظ - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - توان پردازشی با گران قیمت ترین مک بوک 13 اینچی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اپل برابری می کند. اما چرا کمپانی ساکن کوپرتینو از اسم «Bionic» برای چیپست جدید خود استفاده کرده است؟

طبق اطلاعات موجود هیچ دلیل خاصی برای انتخاب این اسم وجود ندارد! در واقع شرکت سازنده صرفاً برای راحتی در به خاطر آوردن اسم چیپست از یک نام در کنار کد A11 استفاده کرده که مشابه آن - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - را سال گذشته با چیپست «A10 Fusion» دیدیم.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

اپل برای افزایش جذابیت از اسم Bionic استفاده کرده است

اپل درباره انتخاب اسم «Bionic» اظهار کرده نام هایی مانند A8 یا A9 به تنهایی جذابیت خاصی نداشتند و در مقابل چیپست های رقبا چندان جالب به نظر نمی رسیدند؛ به همین خاطر شرکت از مدل A10 اقدام به انتخاب یک اسم خاص برای چیپست های موبایل خود کرده که با خاطر آوردن و اشاره کردن به آنها را راحت تر می کند.

گفتنی است اظهار نظر مورد بحث شبهات قبلی پیرامون دلایل انتخاب اسم های Fusion و Bionic را درباره اشاره به ویژگی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - های خاص از بین برده، و از این به بعد باید منتظر نام های جدیدی (بدون توجه به - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - قابلیت ها) برای - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - چیپست های بعدی اپل باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone