🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38319.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

همه موبایل های مبتنی بر اندروید گو که در MWC امسال معرفی شدند

کنگره جهانی موبایل هرساله میزبان تعداد زیادی موبایل، تبلت، ساعت هوشمند و غیره است و نگاه های زیادی را به خود خیره می کند؛ اما حالا که غوغای آن فروکش کرده به نظر زمان بررسی ...

کنگره جهانی موبایل هرساله میزبان تعداد زیادی موبایل، تبلت، ساعت هوشمند و غیره است و نگاه های زیادی را به خود خیره می کند؛ اما حالا - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که غوغای آن فروکش کرده به نظر زمان بررسی جنبه های کمتر دیده شده فرا رسیده است. در ادامه این مطلب به بررسی موبایل های معرفی شده با اندروید وان و اندروید گو در این رویداد و برنامه های آتی کمپانی بزرگ در این زمینه می پردازیم.

هدف گوگل از توسعه این دو - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نسخه خاص از اندروید ارائه دستگاه هایی با - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - استانداردهای بالا و البته قیمت پایین در بازارهای در حال توسعه است. تفاوت بین نسخه های مذکور در این است که اندروید وان در سال 2014 و برای موبایل های میان رده طراحی شد، در حالی که اندروید گو طی سال گذشته - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - میلادی و در جریان کنفرانس Google I/O معرفی شد تا تجربه کاربری بهتری برای دارندگان موبایل های اقتصادی فراهم آورد.

پلی استور مخصوص اندروید گو نیز شامل اپلیکیشن هایی خواهد بود که به صورت خاص - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - برای کاهش مصرف باتری و دیتا بهینه شده اند.

موبایل های - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مجهز به اندروید گو
آلکاتلتعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

آلکاتل 1X نخستین موبایل مجهز به اندروید گو بود که در رویداد MWC معرفی شد. سخت افزار این دستگاه را چیپست مدیاتک با پردازنده چهار هسته ای، یک گیگابایت رَم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر 5.3 اینچی با رزولوشن 480×960 پیکسل تشکیل داده اما قابلیت هایی از قبیل شناسایی چهره آن را متمایز می سازد. آلکاتل 1X از اردیبهشت ماه به قیمت 100 یورو (تک - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - سیم کارت) یا 110 یورو (دو سیم کارت) وارد بازار خواهد شد.

HMDتعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

یکی از جالب ترین موبایل هایی که در MWC معرفی شد نوکیا 1 است که از اندروید اوریو نسخه گو بهره می برد. شاید این موبایل با نمایشگر 4.5 اینچی، رم 1 گیگابایتی و دوربین های 5 - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و 2 مگاپیکسلی مشخصات چشمگیری نداشته باشد اما انتظار سخت افزاری بهتر با قیمت 85 دلار چندان منصفانه به نظر نمی رسد.

جنرال موبایلتعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

مشخصات موبایل این کمپانی ترکیه ای که GM 8 Go نام دارد تا حد زیادی پیش از رونمایی فاش شده بود اما در کنگره جهانی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - موبایل با نمایشگری 5 اینچی، چیپست مدیاتک 6739 و 1 - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - گیگابایت رم به صورت رسمی معرفی شد .کمپانی سازنده هدف از طراحی این موبایل را گسترش دسترسی افراد به موبایل های هوشمند عنوان کرده است.

هواوی

این کمپانی در MWC از هیچ موبایلی رونمایی کرد اما به گفته گوگل، هواوی به دنبال توسعه اسمارت فون های اندروید گو برای بازارهای نوظهور است.

لاواتعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

لاوا Z50 یکی از نخستین مدل های مجهز به اندروید گو است که در بازار هند عرضه می شود. این موبایل با برخورداری از 1 گیگابایت رم و پردازنده چهار هسته ای از ماه آتی و با قیمتی حدود 80 دلار عرضه خواهد شد؛ علاوه بر این اپراتور Airtel تخفیف - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - 30 دلاری را برای آن در نظر گرفته است.

ZTEتعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

آخرین موبایل مجهز به اندروید گو که در MWC رونمایی شد «تمپو گو» نام دارد و به 1 گیگابایت رم، چیپست اسنپدراگون 210، باتری 2200 میلی آمپر ساعتی و دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز شده است. این موبایل هنگام عرضه 79 - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دلار قیمت خواهد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - داشت.

میکرومکس

کمپانی هندی میکرومکس در هفته - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - جاری از اسمارت فون «بهارات گو» رونمایی کرد که از نمایشگر 4.5 اینچی، چیپست چهار هسته ای مدیاتک، 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - داخلی بهره می برد. قیمت بهارات گو مجهز به دوربین های اصلی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و سلفی 5 مگاپیکسلی، هنوز مشخص نشده اما بعید است بیش از 80 دلار قیمت داشته باشد.

ترانشن

این کمپانی چینی در MWC از قصد خود برای عرضه موبایل های مجهز به اندروید گو از طریق زیر مجموعه های - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - «تکنو»، «ایتل»، «اسپایس» و غیره در آفریقا خبر داده است. اولویت عرضه این موبایل ها در قاره سیاه است اما در بازارهای منتخب دیگر عرضه خواهند شد.

موبایل های مجهز به اندروید وان

HMDتعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

در MWC امسال مهم ترین خبر مربوط به اندروید وان، رونمایی HMD از نوکیا 8 سیروکو، نوکیا 7 پلاس و نسخه جدیدی از نوکیا 6 بود که به ترتیب 920، 450 و 300 دلار قیمت خواهند داشت.

نوکیا 8 سیروکو به مشخصات تحسین برانگیزی مانند اسنپدراگون 835، - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز شده و برای مدل 7 پلاس نیز نمایشگری 6 اینچی، چیپست اسنپدراگون 660 و 4 گیگابایت رم در نظر گرفته شده است. نسخه جدید نوکیا 6 به صفحه نمایش 5.5 اینچی و 3 گیگابایت رم مزین شده است.

تمامی این مدل ها از مشخصات سخت افزاری قابل قبولی برخودار بوده و بهره مندی آنها از اندروید وان تضمینی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - برای دریافت نسخه های جدید این سیستم عامل و بروزرسانی های امنیتی به صورت ماهانه خواهد بود. علاوه بر این HMD در کنگره جهانی موبایل اعلام کرد که نوکیا 3 و مدل های بالاتر از آن نیز قسمتی از برنامه‌ی اندروید وان هستند..

BQتعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

این کمپانی اسپانیایی از دو موبایل جدید Aquaris X2 و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - Aquaris - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - X2 Pro رونمایی کرده که به ترتیب از نمایشگرهای 5.2 و 5.7 اینچی با پنل IPS LCD و چیپست های اسنپدراگون 630 و 660 برخوردار هستند. اندروید اریو نسخه وان را می - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - توان نشانه ای از ارائه تجربه کاربری بهینه در این - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ماتادورهای میان رده به شمار می آورد.

جنرال موبایلتعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

این شرکت ترکیه ای در کنار - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - رونمایی از مدل مجهز به - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اندروید گو، پنجمین موبایل بهره مند از اندروید وان خود را نیز با عنوان GM 8 معرفی کرد. این اسمارت فون میزبان نمایشگری 5.7 اینچی با نسبت تصویر 18:9، چیپست اسنپدراگون 435، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است و کاربران برای خرید آن باید 262 دلار پرداخت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone