🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  3. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  4. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  5. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29186.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

پیاده روی فضایی تماماً زنانه؛ رؤیایی که محقق نشد

امروز دو فضانورد ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) لباس های مخصوص خود را پوشیده و دویست و پانزدهمین پیاده روی فضایی ناسا را به عنوان بخشی از مأموریت Expedition 59 انجام دادند، ولی نه به ...

امروز دو فضانورد ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) لباس های مخصوص - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پل سفید استان مازندران - خود را پوشیده و دویست و پانزدهمین پیاده روی فضایی ناسا را به عنوان بخشی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پل سفید استان مازندران - از مأموریت Expedition 59 انجام دادند، ولی نه به آن شکلی که دنیا انتظارش را داشت. همان طور که می دانید چندی پیش ناسا با افتخار خبر اولین پیاده روی فضایی تماماً زنانه تاریخ توسط «ان مک کلین» و «کریستینا کخ» را اعلام کرد، اما به خاطر محدودیت لباس های فضانوردی در آخرین لحظات «نیک هگ» جانشین مک کلین شد.

اعلام خبر پیاده روی فضایی زنانه - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پل سفید استان مازندران - با استقبال گسترده ای روبرو شد. در طول تاریخ تنها 13 زن موفق به اجرای پیاده روی فضایی شده اند و همه آنها با یک مرد همراه بودند. حالا تمام این هیجان به یأس و نومیدی تبدیل شده است. اما چه اتفاقی افتاد؟

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پل سفید استان مازندران

تصمیم نهایی در این زمینه را خود مک کلین گرفت. او که هفته قبل به همراه هگ نخستین بخش از مأموریت Expedition 59 را برای تعویض باتری های قدیمی ISS اجرا کرد، لباس مخصوص سایز متوسط را پوشیده بود، لباسی که بیشتر به زره های چندلایه شبیه است. مک کلین پس از تست - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پل سفید استان مازندران - لباس های متوسط و بزرگ، متوجه شد که فقط لباس سایز متوسط می تواند ایمنی فردی با جثه او را تأمین کند.

از طرفی در حال حاضر فقط دو - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پل سفید استان مازندران - لباس کاملاً آماده برای پیاده روی فضایی در - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پل سفید استان مازندران - ایستگاه فضایی بین المللی وجود دارد؛ یکی با سایز متوسط دیگری سایز بزرگ. البته ناسا شش دست لباس فضانوردی با سایزهای مختلف در ISS دارد، ولی آماده سازی آنها زمان زیادی را می طلبد - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پل سفید استان مازندران - و ناسا تصمیم گرفت در شرایط کنونی، این ریسک را نپذیرد. تصمیم نهایی با خود فضانوردان بود. نهایتاً مک کلین تصمیم گرفت این نقطه عطف تاریخی را کنسل کند و جای خودش را به هگ بدهد.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پل سفید استان مازندران

البته ناسا همچنان زیر آماج انتقادات قرار دارد، چرا که باید از مدت ها قبل - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر پل سفید استان مازندران - شرایط مناسب را برای فضانوردان زن در ایستگاه فضایی بین المللی آماده می کرد. سابقه لباس های مخصوص در ISS به دهه 1980 میلادی بر می گردند و از آن زمان تاکنون هیچ تصمیمی برای ارتقاء آنها و در نظر گرفتن شرایط زنان فضانورد با جثه های کوچک انجام نشده است.

هنوز هم برای پیاده روی فضایی تماماً زنانه دیر نشده. سومین بخش از مأموریت Expedition 59 برای هفته بعد، هشتم آوریل یعنی نوزدهم فروردین ماه برنامه ریزی شده و شاید تا آن زمان فضانوردان حاضر در ISS بتوانند راهی برای اجرای آن پیدا کنند. ناسا هم بهتر است فکری به حال تجهیزاتش بکند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone