🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  3. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  4. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29173.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

کار اجباری در دنیای مدرن؛ زندانیان فنلاندی به کمک هوش مصنوعی می آیند

زمانی که صحبت از کار اجباری در زندان می شود، معمولاً فعالیت های جسمانی به ذهن می آید اما حالا زندانیان فنلاندی نوع جدیدی از کار اجباری را تجربه می کنند: دسته بندی داده ها ...

زمانی که صحبت از کار اجباری در زندان می شود، معمولاً فعالیت های جسمانی به ذهن می آید اما حالا زندانیان فنلاندی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شهسوار استان مازندران - نوع جدیدی از کار اجباری را تجربه می کنند: دسته بندی داده ها برای آموزش الگوریتم های هوش مصنوعی.

استارتاپی به نام واینو (Vainu) با هدف - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شهسوار استان مازندران - اصلاح ساختار زندان ها و آموزش مهارت های ارزشمند به زندانیان به این کار روی آورده، اما کارشناسان معتقدند تمامی انواع کار اجباری به مثابه بهره کشی از زندانیان و سوء استفاده از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شهسوار استان مازندران - آنها خواهد بود.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شهسوار استان مازندران

واینو قصد - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شهسوار استان مازندران - دارد پایگاه داده جامعی از شرکت های سرتاسر جهان بسازد تا به کسب و کار ها کمک کند شرکای تجاری خودشان را ساده تر بیابند. برای این کار باید صدها هزار مورد محتوای مختلف از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شهسوار استان مازندران - اینترنت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شهسوار استان مازندران - جمع آوری شده و توسط افراد مورد ارزیابی قرار گیرد. نهایتاً عملیات برچسب گذاری محتوا بر اساس - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شهسوار استان مازندران - نام شرکت مربوطه انجام می شود. مشکل اینجاست که باید بدانیم - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شهسوار استان مازندران - نام Apple در - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شهسوار استان مازندران - این نمونه محتوا به شرکت آمریکایی اشاره دارد یا به یک شرکت توزیع میوه که عبارت Apple را در نامش استفاده کرده است.

اجرای این فرایند به زبان انگلیسی کار ساده ایست؛ مثلاً می توان از پلتفرم جمع سپاری Mechanical Turk شرکت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شهسوار استان مازندران - آمازون استفاده کرد، ولی در زبان های دیگر از جمله زبان فنلاندی، منابع انسانی کافی برای اجرای پروژه وجود ندارد. به همین دلیل واینو تصمیم گرفته با همکاری سازمان نظارت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شهسوار استان مازندران - بر زندان ها (CSA) از زندانیان برای برچسب گذاری محتوا استفاده کند.

این پروژه از سه ماه قبل شروع شده و فعلاً دو زندان مختلف، یکی در شهر هلسینکی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شهسوار استان مازندران - و دیگری در شهر تورکو، با واینو همکاری می کنند. واینو 10 دستگاه کامپیوتر برای هرکدام از این زندان ها تهیه کرده و هزینه برچسب گذاری محتوا را به CSA پرداخت می کند. نهایتاً بخشی از این درآمد به زندانیانی می رسد که به شیوه ای نامشخص برای دسته بندی داده - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شهسوار استان مازندران - ها انتخاب شده اند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شهسوار استان مازندران

مقامات فنلاندی هم از این همکاری خوشحالند، به خصوص چون زندانیان برای ایفای شغل جدید خود به وسیله ای جز لپ تاپ نیاز ندارند و احتمال بروز خشونت به حداقل می رسد. دیگر انواع کار اجباری فیزیکی معمولاً با ابزارهایی انجام می شوند که به شکل بالقوه، سلاح سرد - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شهسوار استان مازندران - هم هستند.

لیلی ایرانی، استاد ارتباطات دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو معتقد است فعالیت هایی از این دست با استقبال گسترده در سطح جهان روبرو می شوند. الگوریتم های هوش مصنوعی به آموزش های ویژه بر اساس فرهنگ ها و زبان های مختلف نیاز دارند، ولی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شهسوار استان مازندران - بخش اعظم کاربران Mechanical Turk آمریکایی هستند.

با این حال کار اجباری از زندانیان همواره مورد انتقاد بوده است. بسیاری از کارشناسان، بهره کشی از زندانیان با دستمزد بسیار پایین را خلاف قوانین حقوق بشر می دانند، به خصوص فعالیت هایی که هیچ تأثیری در مهارت آموزی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شهسوار استان مازندران - و توانبخشی آنها ندارند. به گفته ایرانی، شرکت ها از مفهوم - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شهسوار استان مازندران - مدرن هوش مصنوعی برای سوء استفاده - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شهسوار استان مازندران - از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شهسوار استان مازندران - الگوی باستانی کار اجباری استفاده می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone