🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29201.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

بازگشت بد افزار میرای با هدف آلوده کردن اینترنت اشیا و تلویزیون های هوشمند

سال گذشته بود که خبر فراگیر شدن بات نت میرای در دیجیاتو منتشر شد و حالا اخبار جدید حاکی از بازگشت این بدافزار مخرب و استفاده از آن برای حمله به دیوایس های متصل به ...

سال گذشته بود که خبر فراگیر شدن بات نت میرای در دیجیاتو منتشر شد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران - و حالا اخبار جدید حاکی از بازگشت این بدافزار مخرب و استفاده از آن برای حمله به دیوایس های متصل به اینترنت اشیا هستند.

به گزارش محققان Palo - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران - Alto که اوایل سال جاری میلادی رشته جدیدی از بات نت میرای را کشف کرده بودند، در حال حاضر این بدافزار در حال فراگیر شدن مجدد بوده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران - و این بار تلویزیون های هوشمند و سیستم های تبلیغاتی شهری را مورد حمله قرار داده است.

توسعه دهندگان - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران - بات - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران - نت میرای زمان زیادی را صرف ارتقای بدافزار خود کرده اند و حالا با افزایش نفوذپذیری های مورد استفاده به 27 عدد، 11 نفوذپذیری جدید را هم به موارد قبلی اضافه نموده اند.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران

علاوه بر افزایش تعداد رخنه های مورد استفاده، فهرست نام کاربری و گذرواژه های داخلی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران - میرای نیز مورد ارتقا - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران - قرار گرفته تا نفوذ این بات نت به دستگاه هایی که از پسوردهای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران - ساده و دم دستی استفاده می کنند، - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران - راحت تر شود. به گزارش پالو آلتو، حداقل چهار ترکیب یوزرنیم-پسورد جدید به بانک اطلاعاتی میرای اضافه شده است.

بدافزار میرای سال گذشته منجر به قطعی موقتی اینترنت در ایالات متحده شده بود

همان طور که اشاره شد، - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران - نسخه جدید بدافزار مورد بحث با تأکید بر نفوذ به شبکه های اینترنت اشیا توسعه یافته و با استفاده از رخنه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران - های موجود در پروتکل تلنت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران - و پسوردهای ساده، به این ابزارها نفوذ می کند. با این حال بسیاری از تولیدکنندگان همچنان - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران - به تنظیم اطلاعات امنیتی قدیمی ادامه می دهند که این موضوع کاربران نه چندان حرفه ای را در معرض خطر قرار خواهد داد.

لازم به ذکر است که پیش از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران - این بدافزار میرای برای نفوذ به مودم ها، دوربین های مدار بسته، دستگاه های ضبط ویدیویی و روترهای شبکه مورد استفاده قرار می گرفت اما - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران - حالا نمایشگرهای تبلیغاتی بزرگ مانند تلویزیون های Supersign ال جی را هدف قرار داده است.

گفتنی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران - است برای اطمینان از عدم آلودگی ابزارها به بدافزار میرای، پیشنهاد می شود تا جای ممکن از برندهای معتبر خرید کرده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران - و به محض - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران - روشن کردن دستگاه، نام کاربری و کلمه عبور آن را تغییر دهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone