🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29202.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

گوشی ویوو X27 با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

سرانجام گوشی ویوو X27 معرفی شد و آن‌طور که از مشخصات این محصول پیدا است، با نمونه پیشرفته V15 پرو طرف هستیم. هر دو این گوشی‌ها از یک صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی سوپر آمولد با ...

سرانجام گوشی ویوو X27 معرفی شد و آن‌طور که از مشخصات این محصول پیدا است، با نمونه پیشرفته V15 پرو طرف هستیم.

هر دو این گوشی‌ها از یک صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۱۰۸۰p پلاس بهره می‌برند. درون این صفحه نمایشگر حسگر اثر انگشت قرار گرفته و هیچ حفره قطره‌ای شکلی هم دیده نمی‌شود. در پشت دستگاه دوربین سه گانه ویوو X27 با یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی قرار دارد.

یکی دیگر از سنسورهای نیز به فوق عریض - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شهسوار استان مازندران - ۱۲۰ درجه ۱۳ مگاپیکسلی اختصاص دارد. همچنین این گوشی از یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی هم بهره خواهد برد. دوربین X27 به یک حالت مخصوص به شب هم مجهز شده که می‌تواند با گرفتن ۱۲ الی ۱۶ تصویر، نویز را در عکس نهایی کاهش داده و در نهایت یک تصویر واضح را ارائه دهد.

البته ویوو X27 از دوربین سلفی ضعیف‌تری - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شهسوار استان مازندران - نسبت به V15 پرو بهره می‌برد و در اینجا بر خلاف دوربین جلو ۳۲ مگاپیسکلی، با یک سنسور ۱۶ مگاپیسکلی طرف هستیم. این گوشی به یک چیپست اسنپدراگون ۷۱۰، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم نیز مجهز شده است.

این گوشی از یک سیستم - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شهسوار استان مازندران - خنک‌کننده نیز برای پایین نگه داشتن  دمای دستگاه استفاده می‌کند؛ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شهسوار استان مازندران - موضوعی که می‌تواند - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شهسوار استان مازندران - روی برآیند عملکرد این دستگاه تاثیرگذار باشد. همچنین X27 در زمان عرضه از سیستم عامل اندروید ۹ استفاده خواهد کرد. ویوو X27 هم اکنون با قیمت ۵۳۵ دلار برای خرید - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شهسوار استان مازندران - در دسترس است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone