🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  2. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  5. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29175.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ایجاد سامانه تعاملی پیامکی و USSD شرایط بحران

«مرتضی رضایی» مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران از ایجاد سامانه تعاملی پیامکی و USSD شرایط بحران به منظور بهره گیری از ظرفیت اپراتورهای همراه برای اطلاع رسانی مناسب به شهروندان، با توجه به ...

«مرتضی رضایی» مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران از ایجاد سامانه تعاملی پیامکی و USSD شرایط بحران به منظور بهره گیری از ظرفیت اپراتورهای همراه برای اطلاع رسانی مناسب به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جویبار استان مازندران - شهروندان، با توجه به وجود شرایط بحرانی همانند بارندگی‌های اخیر خبر داد.

مدیرکل ارتباطات ودفناوری اطلاعات استان تهران گفت در همین رابطه شنبه ۶ فروردین جلسه هماهنگی با اپراتورهای همراه در محل سازمان تنظیم مقررات و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جویبار استان مازندران - ارتباطات رادیویی برگزار و تصمیمات مناسبی در این خصوص اتخاذ شد:

«بر اساس مصوبات این جلسه مقرر شد، در صورت نیاز به ارسال پیامک های اضطراری متن پیام از طرف ستاد مدیریت استان برای رییس کارگروه ارتباطات و فناوری - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جویبار استان مازندران - اطلاعات ستاد مدیریت بحران ارسال تا پس از هماهنگی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جویبار استان مازندران - های لازم از طریق اپراتور ها اطلاع رسانی شود، همچنین مقرر شد اپراتور های همراه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جویبار استان مازندران - نسبت به برقرای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جویبار استان مازندران - ارتباط کدهای دستوری #112* و #911* و سرویس پیامکی این دو کد برای سازمان هلال احمر و ستاد مدیریت بحران کشور ظرف مدت ۴۸ ساعت اقدام کنند.»

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جویبار استان مازندران

در همین رابطه «محمد جواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات از مدیران اپراتورها خواسته بود تا یک سرویس ستاره - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جویبار استان مازندران - مربع رایگان برای نهادهای امدادی طراحی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جویبار استان مازندران - کنند. آذری جهرمی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جویبار استان مازندران - همچنین در صفحه شخصی توییتر خود از راه‌اندازی این سرویس خبر داده بود:

«از امروز، سرویس هشدار شرایط بحرانی همراه اول آغاز به کار کرد تا پیش از وقوع - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جویبار استان مازندران - بلاهای طبیعی، مردم از طریق تلفن‌همراه خود آگاه شوند. لطفا به هشدارهای سرویس توجه کنید.»

به گفته جهرمی این سرویس Cell Broadcast به صورت منطقه‌ای ارسال می‌شود و فعلا محدودیت ۱۶۰ کاراکتری برای زبان انگلیسی و ۲۵ کاراکتر برای زبان فارسی دارد: «صدور این - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جویبار استان مازندران - هشدارها توسط ستاد مدیرتی بحران صورت خواهد گرفت.»  همچنین جهرمی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جویبار استان مازندران - خبر داده بود که قطع خطوط بدهکاران - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جویبار استان مازندران - موبایلی به بعد - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جویبار استان مازندران - از تعطیلات عید موکول شود.

همچنین لازم به ذکر است علاوه بر این سرویس، دو قابلیت مکالمه و ارسال پیامک مشترکین هر سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل درمناطق سیل‌زده گلستان نیز تا جمعه رایگان - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر جویبار استان مازندران - خواهدبود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهدخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
وقت بخیر آیا یک سوالی دارم کلاگر جویبار تعمیرات دارید.
پاسخ: بله در کلاگر شهر جویبار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone